If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hmm, sist jag såg Depeche (Exciter turnén) var det sådär måste jag säga. Singles turnén däremot va nått av det bästa jag sett. Taket på Scandinavium lyfte nästan. Efter 96 har väl Depeche inte presterat så mycket att skryka om och Gahans solokarriär va ju ingen höjdare direkt heller. Tacka vet jag åren 86-96
Finne som jag är. Grattis sverige till GULDET. Klart att jag är ledsen men snart kommer det roliga! När får vi se Alexander äta sockor, OBS sockor. Inte en utan två! mvh. Jouni
Man blir ju helt rörd. Tjejerna är ju helt överväldigad av lycka...glädjetårarna går inte att ta miste på....fi f-n vilka kämpar. Mycket mer underhållande matcher på damsidan än herrarnas.
Nu spelar vi en bra match mot Kanada som förmodligen spöar Finland i detta nu. Silver blir det. Om det blir guld...ja, då äter jag upp mina yllesockar.
Finne som jag är. Grattis sverige till GULDET. Klart att jag är ledsen men snart kommer det roliga! När får vi se Alexander äta sockor, OBS sockor. Inte en utan två! mvh. Jouni
Hähähä....
Herrlandslaget var det ju ingen match om....jag skulle ha ätit upp mina sockar om Finland hade vunnit däremot.
Kommentar