Världens bästa foton
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Kommentar
-
Bild nr 13 tyckte jag nog var bäst. Det var känsla i den bilden. Det var där såklart också i många av de andra bilderna.//Stefan LindstedtKommentar
-
-
Givetvis kan inte de här fotona tävla mot varandra. Men jag fastnade för två: Det från balettskolan och det från hästtävlingen!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Nr. 17, soldaten i Togo, kopplade jag direkt till det berömda fotot från Vietnam där en polischef skjuter bort hjärnan på en misstänkt nordvietnamesisk sympatisör.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
-
Bilden på isbjörnen är ur mitt lekmannaperspektiv fantastisk. Det röda i kontrast till allt det kalla i form av vitt och blått ger en oerhörd effekt. Tycker även att bild 1 på tjuren och hästen är härligt levande. Man ser hur hästens hovar dunkar ner i marken, tjusigt.
Viktor, som fotograf, vad tittar du på i sådana här bilder?Kommentar
-
Riktigt röd i ansiktet killen är på bild 9 tror jag det var. Ett klassiskt grepp .. be ngn kompis gör det på er så får ni själva se. Det är riktigt obehagligt.Kommentar
-
finns ju massor att väja mellan men många är ju från olika kategorier.
Bild 6: fördelsen är total och jag tycker att det känns som den enda killen på med hinken har gett upp hoppet.
Bild 9:helt blind vild kille, man ser att det är det sista på jorden han vill är att vara kvar.
Helt oteknisk på bilder men "fastnade för dessa"Kommentar
-
Vad skall man säga? Så mycket bilder och så mycket intryck... Vi kan sitta och diskutera över en öl någon gång Alexander...Kommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar