Har läst massa artiklar av Roger Häggström och hans namn dyker upp då och då. Har han varit redaktör för ciklidbladet? Undrar egentligen var han har tagit vägen och om han fortfarande är delaktig i föreningen?
Roger Häggström
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Roger var redaktör 1990 - 1998 och en del inhopp därefter. På den tiden kom Ciklidbladet ut med 10 nummer per år vilket säger en om hans prestation.
Senast redigerad av Micke; 01 February 2006, 15:59. -
-
Jag undrar oxo vart Roger har tagit vägen. Jag fick CB i A 5 format och drömde om alla nya fiskimporter. mvh. JouniKommentar
-
Den har texten kan ni ju kika pa http://www.bollmoraakvarieklubb.org/...s_Oscar/35.htmMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
en annan lite äldre herre som jag undrar om han fortfarande är aktiv är Sune Holm, hans bakgrunder är ju bara helt underbara, kolla bara på bilderna här
Senast redigerad av wofflan; 02 February 2006, 19:27.Mvh FredrikKommentar
-
Sune ar aktiv och staller glatt upp som foredragshallare. Senast jag lyssnade var pa Akvariets dag i Helsingfors dar han holl ett helt nytt foredrag om avgjutningar och ett mer klassiskt om att skapa biotoper (om jag minns helt ratt nu).Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar