Fotbolls VM
Kollaps
X
-
-
En trevlig liten länk:www.annmari.multistudio.se Mvh Ann-MariGuyKommentar
-
-
Fint att Portugal vann nog för att svennis (sista svensken) ledde england men Portugal brukar spela roliga fotboll så.. LIten besvikelse att Brassarna åkte ur men Frankrike spelade riktigt bra spec Zid o Henry.. keke lalaKommentar
-
En stor besvikelse att Brasilien spelade sa daligt....men mycket beror pa tranaren Parreira; hur kan man ha 2 av sina basta anfallare utanfor och satta in dem nar bara 10 minuter saknas??
Pekerman och Parreira blir nog utan jobb nar som helst.
Hejar man pa "rolig" fotbol sa ar det bara Portugal kvar.FelipeKommentar
-
Skönt att alla roliga spelande lag är utslagna så man slipper titta på skiten, portugal går ju att se när det inte är på film humör, men frågan är när det är, förresten så "föll" Ronaldo (brazil) rätt snyggt idag så han borde få nytt kontrakt nu... med hollywood....
Frankrike - Portugal, kan det bli nåt? förmodligen kommer portugiserna flyga över gräset som skjutna ur kanoner när fransmännen kickar dem på smalbenen.
Tyskland - Italien - frågan är vilka man ska hålla på??? det är ju nästan så man håller på tyskland fast ändå inte............
mera sol och bärs för nu börjar snart allsvenskan igen..hurraMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Jag hade en ruskig mardröm inatt. Vaknade genomsvett och hade svårt att somna om.
Vad jag drömde? Jo, att grodätarna blev världsmästare.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Min mardröm var att tyskland, italien, frankrike, eller portugal blev världsmästare..................synd att grekland inte är med i år, de spelar ju samma typ av fotboll...Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Det mest roande spelet av de lag som är kvar tycker jag Frankrike står för. Så nu lägger jag över känslorna på dem. I andra hand kan Portugal få vinna, de spelar bra (när de inte leker skådisar).
Bara inte Tyskland vinner...mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmJag hade en ruskig mardröm inatt. Vaknade genomsvett och hade svårt att somna om.
Vad jag drömde? Jo, att grodätarna blev världsmästare.||||Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Per BjellertDet mest roande spelet av de lag som är kvar tycker jag Frankrike står för. Så nu lägger jag över känslorna på dem. I andra hand kan Portugal få vinna, de spelar bra (när de inte leker skådisar).
Bara inte Tyskland vinner...Anders LKommentar
-
Mm, Frankrike impade starkt på mig nu senast mot Brazil.Kommer "hålla tummarna" för dem fortsättningsvis,bara de spelar lika inspererande,aggressivt & tekniskt mot kommande lag som de gjorde mot "B-nationen" Brasilien. (bäst å slänga in en ... här tror jag )
Kan inte fatta varför det ska vara så jävulens krångligt för lag som på papperet har SÅ mkt bättre lag att ställa upp med att ha såinihelvete svårt att spela tillräckligt bra (snyggt OCH taktiskt så de vinner). Återigen så får Brazil skylla sig själva,enligt mig iaf,att de åkte ur. Såg ut som om de försvarade en 2 eller 3 nollsledning mot Frankrike ända tills France nätade och som om det skulle vara DÅ riktiga VM började.Detta inte bara Bra och Fra emellan utan det händer tittsomtätt (förutom mellan Ger-Swe då förstås där bästa laget ställde "skåpet" relativt snabbt) Nån som kan hjälpa mig förstå...
Är det bara jag som saknar matcher så som det "spelades boll" på förr. Typ på riktiga Tips-extra-tiden; inspark-14 HÖGA nickbollar i sträck-tre korsbands-distortioner (UTAN att åma sig) solklar offside (utan nåra som helst protester)å´så har man 4-3, efter nästan exakt 90 min.
Fan,jag som hade sett framemot detta VM super-mkt men jag e faan inte alls nöjd med hur matchbilderna har utvecklat sig.Ger ju knappt deg tebax när man tippar...."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Av 10 VM man kommer ihag, sa ar denna utan tvekan den varsta.
Jag har hela tiden gatt och vantat pa att "stora" lag skulle spela fotbol (nu nar det ar semi pa gang sa hjalper det inte hur "bra" dem gor ifran sig) + "okanda" lag som alltid annars overraskar...men inte ens dessa kunde man heja pa i denna VM.
Nej, VM 2006 kommer man snabbt att glomma bort.FelipeKommentar
-
Det känns som att detta vm mest kommer ihågkommas för de usla domarinsatserna, både huvuddomare och linjemän har varit riktigt dåliga i år.||||Kommentar
Kommentar