Det intressanta är att om man tittar på Aftonbladet.se så klarar uppenbarligen inte svenskarna av en förlust utan att behöva skylla ifrån sig, de enda som verkar ha koll är spelarna. Tyskland var bättre än Sverige that´s it!
Fotbolls VM
Kollaps
X
-
-
Idag småskräller Ecu mot Eng,tror/hoppas jag! Kolla oddset på den matchen . Måste vara bland de bättre i detta VM.
På tal om tips ;finns det nåra "tippare" här? Isf; hur har det gått för er?? Brukar själv köra för minst ett par 20r till varja match jag ser, typ alla. Men i detta VM har det gått riktigt riktigt illa.
Förra VM kammade jag hem flera tusen på "bomben", då var det bara att ha med 2-2 i varje match,typ."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ja jag hoppas det blir några straffsparksavgöranden snart, och att England får stryk.
Det tycker jag är väldigt spännande och roligt!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av ozricPå tal om tips ;finns det nåra "tippare" här? Isf; hur har det gått för er??Kommentar
-
Det intressanta är att om man tittar på Aftonbladet.se så klarar uppenbarligen inte svenskarna av en förlust utan att behöva skylla ifrån sig, de enda som verkar ha koll är spelarna. Tyskland var bättre än Sverige that´s it!GuyKommentar
-
-
Jag har precis gått in på expekt och satsat en slant på Ecuador, hoppas de kan ge England en match nu....
/JockeKommentar
-
-
Jag har satsat på Portugal. Jag tycker personligen att de har ett mer intressant lag med en hungrig bänk som mycket väl kan vända en match. Dessutom är Christiano Ronaldo enligt mitt tycke en fantastisk fotbollsspelare.
/JockeKommentar
-
Jag tycker nog allt att vi har en viss rätt att klaga på domaren efter gårdagens match. Att hånflina åt en spelare man just givit rött kort till är inte snyggt. Teddys andra varning är dessutom tveksam. Än värre blir det med tanke på att Brassen släppte överfallet på Ljungberg i anfallet innan. En i mitt tycke mycket svag domare som inte alls höll för trycket.
När det gäller tippning känner jag mig som en amatör. Visst spelar man ibland, men nästan uteslutande vid större idrottsevenmang. Detta evenmang har gått riktigt bra med en vinst på runt 2000. ( Vinner dessutom Argentina VM och ingen gör hattrick blir resultatet än bättre. )
Måste dock säga att det är mer svårtippat nu jämfört med gruppspelet. Känns dock som att expekt gett ett litet bjudodds i matchen mellan England och Equador. X2 gav väldigt bra i mitt tycke och ingen kan väl påstå att England tokimponerat så här långt. Equadors match mot Tyskland skall man nog inte heller dra några större växlar på då laget ställde över 6-7 ordinarie spelare. England tar dock detta i förlängning efter ett kanonskott från 30 meter av Gerrard. ( Annars ganska trist match med mycket kamp där bollen väldigt sällan befinner sig i något av straffområdena. )
Dagens höjdpunkt är dock Portugal - Holland. Mycket svårtippat där undertecknad gått på kryss. Portugal har en mycket fin defensiv samt mittfält. Framåt känns dock Portugiserna svaga, riktigt svaga. Holland vill knappast släppa till ett mål bakåt och kommer nog spela lite mer försiktigt än vanligt. Känns dock som att Hollands offensiv är bättre och mer taktiskt intelligent jämfört med Portugals. Avslutningsvis skall det bli kul att se matchen i matchen mellan VMs två största filmare Robben och Ronaldo. ( Rent fotbollsmässigt håller jag Robben som den bättre av de två, som skådisar är de likna ruttna. ) Tror Holland avgör i förlängningen efter mål just Robben.Kommentar
-
Whaha! England tråkar ihjäl motståndarna och vinner!Kommentar
-
Huhuu! Ecuador och England tråkar ut Ozric så han drar ut på sjön istället...."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Äckligt.
Som vanligt har pizzabagarna domarna med sig och en äcklig tur.
Fattar inte hur man kan döma straff för det där.
SJUKT!||||Kommentar
-
ARRGHH nu är jag riktigt, riktigt arg!! Måste gå ut lite!Kommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradSom vanligt har pizzabagarna domarna med sig och en äcklig tur.
Fattar inte hur man kan döma straff för det där.
SJUKT!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar