Fotbolls VM

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

Eftersom Svennis kör med ett reservlag och är alldeles för feg, så vinner di Svenske hur lätt som helst. Dessutom så vet han ju att de engelska aldrig har vunnit en fotbollstävlan mot Sverige.

Vi säger väl dubbelt! och säger emot trots att det blir fel. england vinner.
    Senast redigerad av Wilhelm; 19 June 2006, 16:13.
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Felipe
      Användare
      • April 2002
      • 327

Ursprungligen postat av Kalle-El
      Jag säger bara Rivaldo i matchen mot Turkiet. Killen får en boll på benet och killen kastar sig ner på marken och tar sig för ansiktet som om bollen hade träffat där. Denna händelse är nog det värsta jag sett på en fotbollsplan tillsammans med Maradonas handbollsmål mot England. Det tog mig 16 år att glömma bort den handsen, misstänker att Rivaldos grej kommer ta mig minst 20.

JAG HAR SPELAT EN HEL DEL FOTBOL OCH "HATAR" OCKSA NAR DET BLIR FOR MYCKET FILM, MEN SNALLA....RIVALDOS GREJ VAR JU VERKLIGEN FOR LANGE SEDAN OCH DET AR JU LITE OVERDRIVET ATT DEN BRASILIANSKA LANDSLAGET AKA KALLAS FOR "FILMARE" PA GRUND AV HONOM?
      MARADONAS HAND; VISST...HALLER MED, MEN SKA MAN RACKNA IHOP ALLA MATCHER SOM AVGORS PA GRUND AV GROVA DOMSLUT ELLER LIKNANDE SA BORDE MAN BORJA TANKA OM IFALL DET INTE AR DAGS ATT FA LOV ATT STANNA MATCHEN NAGRA FA SEKUNDER FOR ATT KOLLA (FILM) VAD SOM EGENTLIGEN HANDE?

För övrigt tror jag Brasilien ryker redan i 8 delen. Om laget fortsätter att spela på detta viset, och envisas med att spela med Ronaldo, har de inte mycket att hämta mot vare sig Ghana eller Italien.
      HALLER MED ATT BRASILIEN MASTE FORBATTRA SIG!!
      SKILLNADEN AR DEN ATT BRASILIEN KAN UTAN PROBLEM FORBATTRA SIG OCH VINNA VM UTAN STORRE SVARIGHETER....MEDAN ANDRA LANDER AKER UR TROTS ATT DEM ANSTRANGER SIG TILL 100%.
      VI FAR SE OM PERREIRA LATER BLI RONALDO OCH GER ROBINHO NAGON CHANS FRAN START.
      MATCHEN MOT GHANA KOMMER VERKLIGEN ATT TALA OM FOR OSS OM BRASILIEN AR MEDVETEN ATT FORBATTRINGEN MASTE SKE OM FINALEN SKA NAS.
      Felipe

Kommentar

• Robin
        Användare
        • January 2003
        • 4526

Har du Caps Lock fastnat för dig Felipe?
        Mvh
        Robin

Kommentar

• Felipe
          Användare
          • April 2002
          • 327

Robin;
          jag vet....jag ar hur dum som helst....men ett + att jag erkanner det!;vad ar Caps Lock????
          Felipe

Kommentar

• Robin
            Användare
            • January 2003
            • 4526

Knappen Som GÖr Att Man Bara Skriver Med Stora BokstÄver.
            Mvh
            Robin

Kommentar

• salar
              Användare
              • June 2002
              • 227

Fan att man har radion påslagen mest hela tiden. Jag hänger med VM trots att jag struntar i hur det går. Känner till namn på spelare som är mångmiljonärer pga vanliga fattiga arbetare som sponsrar dom indirekt för att de är så duktiga på att underhålla med en boll.
              Nästan samma sak med filmskådisar men där laddar man hem istället numera för att jämna ut. Fast filmbolagen jobbar febrilt för att sätta stopp, mycket vill ha mer.
              SALAR

Kommentar

• LN
                Användare
                • December 2004
                • 4744

Wilhelm - var verkligen inte meningen att pressa dig.
                Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

Kommentar

• Wilhelm
                  Användare
                  • April 2002
                  • 9122

Ursprungligen postat av LN
                  Wilhelm - var verkligen inte meningen att pressa dig.
                  Ah...Va faaan.. 2 är väl inget !
                  mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
                  Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                  www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Felipe
                    Användare
                    • April 2002
                    • 327

sorry Robin, tankte inte alls pa det!
                    Felipe

Kommentar

• Robin
                      Användare
                      • January 2003
                      • 4526

Ursprungligen postat av Felipe
                      sorry Robin, tankte inte alls pa det!
                      Ingen fara på taket. Reagerade över en sak när jag själv skulle skriva med stora bokstäver.
                      Jag körde med Caps Lock när jag skrev mitt förra inlägg. Vad är det som gör att Felipe kan skriva med enbart stora bokstäver men inte jag?
                      Mvh
                      Robin

Kommentar

• malplacerad
                        Användare
                        • May 2005
                        • 877

Ursprungligen postat av Robin
                        Ingen fara på taket. Reagerade över en sak när jag själv skulle skriva med stora bokstäver.
                        Jag körde med Caps Lock när jag skrev mitt förra inlägg. Vad är det som gör att Felipe kan skriva med enbart stora bokstäver men inte jag?
                        CapsLock+Shift?
                        ||||

Kommentar

• Zaphi
                          NCS Medlem
                          • July 2002
                          • 5395

Ikväll skall jag låsa in mig! Jag hatar när England möter Sverige! Jag tror dock att England borde ta hem det denna gång. England känns starka och är bra på att anpassa sig till bättre lag och högre tempo. Det skall bli en intressant match på så sätt att det är två lag som underpresterat i VM och har mycket att bevisa. Dagens match kommer säga en hel del om vilket av dessa lag kommer kunna gå långt...
                          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Robin
                            Användare
                            • January 2003
                            • 4526

Zaphi, ikväll spricker dina teorier!!
                            Håll i dig i handfatet när du låst in dig på toan för jag tror att det svenska självförtroendet och kämpaglöden kommit tillbaka efter att Ljungberg gjort mål - jag menar, om Freddie kan göra mål så kan ju alla det. Nu kommer det hända grejer!!

Jag tror nog att dett blir gruppspelets mest intressanta match - alla kategorier.

Det blir ju inte sämre av att England antagligen är duktigt sugna på att vinna över spöket Sverige. Vilket verkar vara en omöjlighet. Tror även att några av Englands nyckelspelare kommer att stå över pga gula kort och för att förhindra risken att bli avstängda i åttondelen. Crouch, Gerrard och Lampard har jag för mig att det var. Enligt Fifaworldcup.com så kommer Svennis ställa över max 2 st men det är inte officiellt vilka.
                            Mvh
                            Robin

Kommentar

• Zaphi
                              NCS Medlem
                              • July 2002
                              • 5395

Ja den statistiken är ju ganska kul. På 18 av de 38 åren mötes de exempelvis endast en gång och då blev det 0-0. De 10 matcherna efter det är slutade 7st lika. Ikväll vinner England, så är det bara! Kanske vinner England med 12-1 som de gjorde 1908! England har iallafall gjort 57 mål på Sverige och Sverige har endast gjort 25 på England. Så sug på den statistiken en stund tills du får dålig smak i munnen!
                              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Robin
                                Användare
                                • January 2003
                                • 4526

Vad är det som säger att England ska slå dem nu? Nu när Svennis ställer över två bra spelare och laget redan är vidare till åttondelen.
                                Det känns inte som om England har något att spela för mer än prestige - tror du att dom kommer att göra det eller försöka få vidare gruppens (på pappret) två bästa lag till slutspel?

*edit*
                                Jag tror inte på statestik!
                                - Det är bara en massa onödiga siffror..
                                Senast redigerad av Robin; 20 June 2006, 11:13.
                                Mvh
                                Robin

Kommentar

Arbetssätt...