Fotbolls VM

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Ursprungligen postat av Zaphi
    England vinner med 2-0 eller mer. Gerrard gör mål idag.

Haha! Det är kul att leka expert
    HAHA Leka o leka????!?!? Snacka om koll på fotboll *lol* Det blev ju inte sämre när båda målskyttarna var Liverpoolare heller! Jädrar va grymt!

Liverpool vs. Trinidad 2-0

Nu skall bara Sverige spela 0-1 eller 1-1 också
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

Grattis Viktor! Jag förstår att du var lugn och cool i 82:a matchminuten
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Felipe
        Användare
        • April 2002
        • 327

Har hemma har TV-komentatorerna England bland favoriterna.
        Stammer detta sa ar det lika bra att lata bli VM tittandet.
        Om ett lag med sa lite fantasi gar till final sa slutar jag fanga ciklider och borjar fodda upp kanariefaglar....

Zaphi; bli inte sa orolig over Paraguay...visst kom dem 3 i kvalet men kvalet har nere spelas alla mot alla och det pagar i over 3 ar.
        Tror att enbart Brasilien, Argentina och Paraguay hade 90% av laget under hela kvalet....Colombia,Uruguay, Perú och Chile anvande minst 40 olika spelare under hela kvalet.
        Nej, Paraguay ar kand for ett bra forsvar men har inget vidare anfall.
        Ecuador har ett battre lag, men tyvarr ar truppen inte sa stor....blir dem inte radda mot tyskarna sa kan de vinna den matchen ocksa (att ga vidare ar ju historisk for Ecuador).

Om inte Tyskland, England och Italien blir battre, har jag svart att se vem som kan sla Brasilien?....Argentina kanske?
        (fast jag missade Spanien och Holland i och for sig...)
        Felipe

Kommentar

• malplacerad
          Användare
          • May 2005
          • 877

Jag tror Spanien kan bli riktigt farliga i år, brassarna får sluta med sitt nonchalanta spel om de ska nå final, de impade inte alls på mig. Ronaldhino verkade vilja för mycket och adriano ronaldo såg ju redigt sömniga ut.

Tror de skärper sig till nästa match, cafu såg överraskande skärpt ut, det lär behövas i fortsättningen.
          ||||

Kommentar

• Zaphi
            NCS Medlem
            • July 2002
            • 5395

0-0 i halvlek iallafall, men jag måste säga att Sverige ser ganska tända ut..

Felipe: Att det ser uselt ut mot sämre lag är ganska normalt, speciellt i cupspel. Det är otroligt hur de anpassar spelet efter motståndet. Liverpool hade detta problemet i ligan för några år sedan och det va riktigt surt hur de kunde slå Manchester men inte Derby. Sedan kan man ju fråga sig hur rolig en match kan bli när ett lag försvarar med 10 man...

Spanien har ett ruggigt starkt och brett lag! De bänkade spelare som man egentligen inte bänkar men vann ändå med 4-0.. Kul att de spelar Alonso och Garcia :-) Spanien skall bli intressanta! Argentina med. Sen tror jag England spelar upp sig allt eftersom. De är ofta slow starters...

Kommentar

• Lutt
              Användare
              • October 2005
              • 1919

spanien brukar alltid ha ett bra lag men dom brukar åka ut rätt tidigt i slutspelet...

det snackas mycket om italien, brasilien å argentina, men ja tror att holland kan gå långt å även tjeckerna...

Ecuador kan komma lika långt som syd korea kom förra vm

Kommentar

• malplacerad
                Användare
                • May 2005
                • 877

Felipe: Var det inte ecuador som kom trea i sydamerikanska kvalet?
                ||||

Kommentar

• choffe
                  Användare
                  • November 2005
                  • 841

sverige vann!!! jippie tycker att svaride har varit bäst hela matchen. hetast i början men tappade lite tempo precis innan halvleken slutade...

mvh christoffer
                  Christoffer Lundholm

Kommentar

• Zaphi
                    NCS Medlem
                    • July 2002
                    • 5395

Ok, jag hade fel, men hur ofta nickar Ljungberg i mål? Omöjligt att förutspå! Gött att de vann iallafall. Men jösses va nära fiasko...

Jag säger bara, bänka Mr. Överskattad (Zlatan) och spela Allbäck.

Kommentar

• Robin
                      Användare
                      • January 2003
                      • 4526

Gutt gutt!
                      Mvh
                      Robin

Kommentar

• Tony
                        Användare
                        • April 2002
                        • 4594

Äsch, nu kommer ju både tidningar och tv vara blockerade av fotboll ett tag till..
                        Tony Englund

Kommentar

• malplacerad
                          Användare
                          • May 2005
                          • 877

Ursprungligen postat av Tony
                          Äsch, nu kommer ju både tidningar och tv vara blockerade av fotboll ett tag till..
                          Finns ju gamla ciklidblad
                          ||||

Kommentar

• Lutt
                            Användare
                            • October 2005
                            • 1919

Ursprungligen postat av Zaphi
                            Ok, jag hade fel, men hur ofta nickar Ljungberg i mål? Omöjligt att förutspå! Gött att de vann iallafall. Men jösses va nära fiasko...

Jag säger bara, bänka Mr. Överskattad (Zlatan) och spela Allbäck.
                            hur ofta gör crouch mål då
                            men vilket hästmål gerrard gjorde men det har man ju sätt förr

nänä det är sant trodde först inte det va ljungberg som kom fram och nickade blev förvånad...

nu borde saken va biff...fast t&t är la hyffsat taggade nu, för paraguay har ju inget att spela om förutom sin stolthet

Kommentar

• Kalle-El
                              Användare
                              • August 2005
                              • 255

Ekonomiskt hade det varit bättre med 0-0 för min del. Trist att torska 750 spänn med 2 minuter kvar.....

Nåja man får ta nya tag imorgon även om det inte finns mycket till bjudodds att utnyttja tyvärr.

Kommentar

• Felipe
                                Användare
                                • April 2002
                                • 327

Ursprungligen postat av malplacerad
                                Felipe: Var det inte ecuador som kom trea i sydamerikanska kvalet?
                                Ja....sorry, dem blev trea tillsammans med Paraguay:
                                1) Brasil och Argentina 34 poang (Brasil battre malskillnad)
                                2) Ecuador och Paraguay 28 poang (Ecuador battre malskillnad)
                                3) Uruguay 25 poang

Sverige-Paraguay;
                                Som jag trodde...Paraguay bara forsvarade sig och 1-0 ar ju ratt.
                                Sverige slar England, och moter Ecuador?
                                Felipe

Kommentar

Arbetssätt...