If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har hemma har TV-komentatorerna England bland favoriterna.
Stammer detta sa ar det lika bra att lata bli VM tittandet.
Om ett lag med sa lite fantasi gar till final sa slutar jag fanga ciklider och borjar fodda upp kanariefaglar....
Zaphi; bli inte sa orolig over Paraguay...visst kom dem 3 i kvalet men kvalet har nere spelas alla mot alla och det pagar i over 3 ar.
Tror att enbart Brasilien, Argentina och Paraguay hade 90% av laget under hela kvalet....Colombia,Uruguay, Perú och Chile anvande minst 40 olika spelare under hela kvalet.
Nej, Paraguay ar kand for ett bra forsvar men har inget vidare anfall.
Ecuador har ett battre lag, men tyvarr ar truppen inte sa stor....blir dem inte radda mot tyskarna sa kan de vinna den matchen ocksa (att ga vidare ar ju historisk for Ecuador).
Om inte Tyskland, England och Italien blir battre, har jag svart att se vem som kan sla Brasilien?....Argentina kanske?
(fast jag missade Spanien och Holland i och for sig...)
Jag tror Spanien kan bli riktigt farliga i år, brassarna får sluta med sitt nonchalanta spel om de ska nå final, de impade inte alls på mig. Ronaldhino verkade vilja för mycket och adriano ronaldo såg ju redigt sömniga ut.
Tror de skärper sig till nästa match, cafu såg överraskande skärpt ut, det lär behövas i fortsättningen.
0-0 i halvlek iallafall, men jag måste säga att Sverige ser ganska tända ut..
Felipe: Att det ser uselt ut mot sämre lag är ganska normalt, speciellt i cupspel. Det är otroligt hur de anpassar spelet efter motståndet. Liverpool hade detta problemet i ligan för några år sedan och det va riktigt surt hur de kunde slå Manchester men inte Derby. Sedan kan man ju fråga sig hur rolig en match kan bli när ett lag försvarar med 10 man...
Spanien har ett ruggigt starkt och brett lag! De bänkade spelare som man egentligen inte bänkar men vann ändå med 4-0.. Kul att de spelar Alonso och Garcia :-) Spanien skall bli intressanta! Argentina med. Sen tror jag England spelar upp sig allt eftersom. De är ofta slow starters...
Felipe: Var det inte ecuador som kom trea i sydamerikanska kvalet?
Ja....sorry, dem blev trea tillsammans med Paraguay:
1) Brasil och Argentina 34 poang (Brasil battre malskillnad)
2) Ecuador och Paraguay 28 poang (Ecuador battre malskillnad)
3) Uruguay 25 poang
Sverige-Paraguay;
Som jag trodde...Paraguay bara forsvarade sig och 1-0 ar ju ratt.
Sverige slar England, och moter Ecuador?
Kommentar