If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ikväll skall jag låsa in mig! Jag hatar när England möter Sverige! Jag tror dock att England borde ta hem det denna gång. England känns starka och är bra på att anpassa sig till bättre lag och högre tempo. Det skall bli en intressant match på så sätt att det är två lag som underpresterat i VM och har mycket att bevisa. Dagens match kommer säga en hel del om vilket av dessa lag kommer kunna gå långt...
*Asg* och jag älskar när sverige möter England vet inte varför, men det kan ju bero på att man inte behöver va orolig förlust blir det ju i alla fall inte............
mitt tips står kvar så kanske ditt leende ökar lite zaphi...
[QUOTE=Zaphi]Haha! Detta var ju det roligaste i denna tråd hittills. Du tror seriöst att Terry, Ferdinand, Cole, Gerrard, Beckham, Lampard och grabbarna släpper in 3 mål från Sverige som inte ens kan scora på Trinidad?
det va fan inte långt borta att det blev 3 insläppta då.....
en straff borde ju ha blivit oxå..
sverige var klart närmast segern tycker jag, nu tyskland... va ska vi tippa då tror på vinst efter straffar.....
cole grym bäst på plan, men lucic och allbäck va fan nästan lika bra....
Haha! Detta var ju det roligaste i denna tråd hittills. Du tror seriöst att Terry, Ferdinand, Cole, Gerrard, Beckham, Lampard och grabbarna släpper in 3 mål från Sverige som inte ens kan scora på Trinidad?
Du hade rätt, världens mest överskattade lag släppte bara in två mål mot Sverige
Japp!
Forst tyskarna och sedan argentinarna!!
Fast ni far ursakta mig, i matchen mot Argentina "hejar" jag pa argentinarna da jag SA GARNA vill se dem forlora mot Brasilien i finalen!
Engelskmännen måste rökt hasch i halvlek, för det var som två helt olika matcher. Släppa in mål på fasta situationer gör de sällan... Men nu vann de ju gruppen ändå, så det spelar mindre roll. Jag tror Tyskland kommer krossa Sverige. De är riktigt, riktigt vassa iår!
Engelskmännen måste rökt hasch i halvlek, för det var som två helt olika matcher. Släppa in mål på fasta situationer gör de sällan... Men nu vann de ju gruppen ändå, så det spelar mindre roll. Jag tror Tyskland kommer krossa Sverige. De är riktigt, riktigt vassa iår!
Snarare INTE! Tyskland har inte visat framtassarna innan matchen mot Ecuador där lagen egentligen inte hade något att spela för förutom prestige och vinst av grupp. Ärligt tror jag inte Ecuador gav allt de satt inne på den matchen. Tyskland är också överskattat! I vart fall i en lägenhet på Hisingen.
Kommentar