Ser riktigt läckert ut! ska bli kul att se det med "invånare" i
Akvarium i veggen
Kollaps
X
-
-
Bilder med fisker kommer senere, tenkte jeg skulle legge inn bilder tatt på baksiden som viser pumper, bord, avlöp osv men det tar tid med bilder.......til da kan vi se på disse ......//mvh SteinKommentar
-
-
Ser ut som ett ställe man gärna sitter på i stället för i "TV-rummet" :-)
Mycket snyggt...Kommentar
-
Måste bara kommentera detta mastodontbygge, TVÅ TON sten inuti huset, vad ska man säga. mvh. JouniKommentar
-
-
Takker....
Takk for all positiv omtale [] .... . Bare håper dette kan være en god inspirasjon til liknende prosjekter. Kanskje litt enklere å overtale de som må overtales... []
Neste fotoserie vil ta for seg baksiden av karret og forhåpentligvis hva som er oppi karret.... Siden mitt speilrefleks kamera har tatt sitt siste bilde, må jeg nøye meg med et enkelt kompakt kamera så lenge... [:-(]
Takker igjen .....dette varmer... [:-)]
Ursprungligen postat av Niklas OlssonSer ut som ett ställe man gärna sitter på i stället för i "TV-rummet" :-)
Mycket snyggt...
__________________//mvh SteinKommentar
-
Det tycker jag verkar vara en bra idé, att TV:n får bli där den är! Fantastiskt fint ni fixat!! []Kommentar
-
-
-
Mycket härligt!! Nu känner jag att det inte finns någon återvändo
Ska själv börja skissa.Mvh
Petter
Nu med ett 3 meters revakvariumKommentar
-
Mycket snyggt Stein!
Lämnar in mitt bidrag till akvarium i väggen. Kanske inte så märkvärdigt, men nog f-n sitter det i väggen i alla fall.
Bilder finns på min zoon./Jens
------------------------Kommentar
-
Ursprungligen postat av Jens NettebergMycket snyggt Stein!
Lämnar in mitt bidrag till akvarium i väggen. Kanske inte så märkvärdigt, men nog f-n sitter det i väggen i alla fall.
Bilder finns på min zoon.Mvh
Petter
Nu med ett 3 meters revakvariumKommentar
-
Väldigt läckert och elegant fixat, tycker jag!! :-)Kommentar
Kommentar