If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
där har dom metallhalogen i byggsatser 250 ,400 ,600 watt.
ArtikelNr Beskrivning Pris Lägg till
10401 GIB kit Brillox 400W Komplett byggsats 990,00 SEK
Finns i lager Vikt 13,00 kg
En byggsats med den semi-elektroniska GIB ballasten PRO-V i centrum. Byggsatsen innehåller följande saker: GIB ballast PRO-V, liten hammarslags reflektor, sockel, montageskruv, kablar, 1st HPS lampa. Lampan som medföljer är av märket Sylvania eller likvärdig. Detta är en byggsatts och bör monteras ihop av en person med nödvändiga elkunskaper för att undvika felkopplingar eller tillbud. Garantin på ballasten omfattar endast tillverknings fel och gäller inte vid självförvållande fel. Vi kan inte heller ge någon support på hur byggsatserna ska kopplas då var och en ansvarar för sin installation.
Nej jag har inte köpt själv ännu jag klurar lite på att använda en lågenergilampa( 12126 LE 125W blå/vit Lågenergi lampa 6400 kelvin)på swedish-growsystems sida i denna armaturen(Lågenergiarmatur 2 lampor
Mycket bra armatur till våra lågenergilampor 125w eller 200w.(Blå film avlägsnas före drift) Mått. 1000x380x170)
och att sedan bygga om den så att jag kan använda den andra e 40 sockeln till en 400watts metallhalogenlampa alltså koppla in en ballast mellan armaturen och e 40 sockeln med metallhalogenlampan i (om du förstår?)
Jag är i startgroparna och kommer att köpa detta när som helst(läs när jag får råd)iallafall inom ett par månader.
Ok...här kommer dom. Men som sagt. Inredningen är inte helt klar och den kommer att kompletteras under våren. Ljuset känns lite i svagaste laget trots att det inte är nån växt burk...=)
Panel kommer att monteras och förhoppnings vis så kommer två MH lampor att införskaffas.
Kommentar