systemåterställning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

    systemåterställning

    igår började hotmail o msn sturla, nåt om cetrifiering o sen när jag ska starta msn nu så funkar det inte, den säger något om värdebevis el nåt om certifiering. det går inte att starta msn o jag får frågor när jag ska logga in på hotmail. typ du är nu på väg till en blablba sida..vil du fortsätta

    hur systemåterställer jag datorn till ett visst datum då det funkade?

    hmm märker oxå att det är svårt att öppna jobbmailen hemifrån. det verkar nåt med säkerhet el certifiering som strular. *doh* ..vad att göra, kan man ominstallera explorer el nåt sånt?
    Senast redigerad av Johan; 27 January 2006, 19:45.
  • Johan
    Användare
    • August 2002
    • 3029

    #2
    "dina värdfiler innehåller msn-relaterade poster som kan störa namn matchningen"

    hur fasen kontaktar man msn för hjälp med att fatta vaf'n som är fel...

    får hela tiden oxå upp att jag ska svara på certifiering när jag ska logga in på hotmail, nåt med säkerhet...
    Senast redigerad av Johan; 27 January 2006, 19:47.

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • April 2002
      • 4594

      #3
      Systemåterställning i WinXP är väl ingen hit precis. Testa att starta en kommandoprompt (startmenyn > kör > cmd) och skriv "ipconfig /flushdns" och se om det hjälper.
      Tony Englund

      Kommentar

      • Johan
        Användare
        • August 2002
        • 3029

        #4
        nope funkar inte. ominstalera windows? funkar det då tror ni?



        här ser ni hur det ser ut när jag loggar in på hotmail. va tusan har hänt???

        varför funkar det inte bara genom att avinstallera msn, vart ligger problemet?
        Senast redigerad av Johan; 27 January 2006, 21:29.

        Kommentar

        • Johan
          Användare
          • August 2002
          • 3029

          #5
          LOL...felet var att tiden var fel idatorn. på nåt sätt så var den iställd på 2005...*pinsamt*, men inte kanske där man kollar först ...när mns crashar

          Kommentar

          Arbetssätt...