Sir David Attenborough

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Patrik: Du kanske menar "Jewel of the Rift" ?

Kalle-El: Ah, men en timma sent är en timma för mycket
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Kalle-El
      Användare
      • August 2005
      • 255

En timma för sent är lite sent jo, men å andra sidan bättre än att inte kunna se matchen alls. Dessutom vilket kanal sänder Pools matcher i t ex ligacupen?

Förövrigt är projektorn laddad, duken rengjord, chipsen köpta samt att ölen står på kylning inför drabbningen på söndag!

Till sist, för er som vill se mer fin fotboll kan det nämnas att afrikanska mästerskapen pågår just nu...

Kommentar

• Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

Det vet jag inte, men viasat sport sänder ju FA-cupen...

Kommentar

• Helenai
          Användare
          • October 2004
          • 269

Kalle-El skrev:
          "För övrigt tycker jag nästan att Shankly's uttlande om hur han firade sin frus födelsedag är ett strå vassare! Undrar var man hittar en kvinna som inte har något emot att fira sin födelsedag med att gå på reservlagsmatch i fotboll."

Mitt förslag: Leta bland fotbollsspelerskor. Det finns ju många damlag! Och hans fru kanske hör till dem? Då är det ju ett perfekt sätt att fira en födelsedag på!! *ler* Idel taktik och briljant bollhantering. []
          Varde ljus... och det vart mörker.

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=599007

Kommentar

• Zaphi
            NCS Medlem
            • July 2002
            • 5395

Haha! Ja den är ju suverän! Här är den för er som inte hänger med:

"Of course I didn't take my wife to see Rochdale as an anniversary present, it was her birthday. Would I have got married in the football season? Anyway, it was Rochdale reserves." -Bill Shankly

Kommentar

• Per B
              Användare
              • September 2005
              • 1250

Jag har inget att tillföra annat än att Sir A är riktigt bra. Jag skriver huvudsakligen för att få vara med i tråden och njuta av kombinationen fotboll och naturintresse.

Jo förresten: Canal+ är inte så jäkla bra. Någon gång emellanåt händer det att de missar att visa en Djurgårdsmatch! [8]
              mvh Per

Tanganyika och Västafrika i burkarna

Kommentar

Arbetssätt...