UEFAs "Team of the Year"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

UEFAs "Team of the Year"

Hm, nu skall vi se, UEFAs "Team Of The Year" blev: Mourinho, Cech, Terry, Cafu, Puyol, Maldini, GERRARD, GARCIA, Ronaldinho, Nedved, Eto'o och Shevchenko...

Jag letar som bara den, men hittar inga Arsenal-, United- eller Realspelare där...
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

I ärlighetens namn skulle jag ta Frank Lampard före Steven Gerrard, även om Gerrard är en oerhört duktig och kompetent central mittfältsspelare.

Liverpool vann Champions League...inte beroende på individualisterna utan mer beroende på lagkänsla och en enorm defensiv disciplin. Då kan man tycka att det blir lite udda att spelare som Gerrard och framför allt Garcia väljs ut.

Ok...det är briljanta spelare under sina stunder...och kanske är de berättigade platserna som vem som helst av världens stjärnor. Jag tycker dock att en spelare som AC Milans Káka borde funnits med. Han var individuellt mycket mer utstående än t ex Garcia...

Kommentar

• Zaphi
      NCS Medlem
      • July 2002
      • 5395

Det är tur att det är 1,5 miljoner andra som röstar och inte du då För övrigt är Gerrard fullständigt lysande och på många sätt överlägsen Lampard. Han syns jämnt, kämpar som bara den, är en suverän framspelare och skjuter som en brunstig kronhjort stångas. Lampard är inte lika komplett.

Kommentar

• Hank
        Användare
        • April 2002
        • 1321

Ursprungligen postat av Zaphi
        Det är tur att det är 1,5 miljoner andra som röstar och inte du då För övrigt är Gerrard fullständigt lysande och på många sätt överlägsen Lampard. Han syns jämnt, kämpar som bara den, är en suverän framspelare och skjuter som en brunstig kronhjort stångas. Lampard är inte lika komplett.
        Öhhh, orkar inte ens kommentera det.... :/
        /#378 Hank
        Zoonen:
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
        http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Zaphi
          NCS Medlem
          • July 2002
          • 5395

Hoho! Vi glömde snacka fotboll sist vi sågs... Det var ju synd, tänkte inte på det. Tror du köpelaget krashar snart eller? Såg inte så bra ut sist...

Kommentar

• Hank
            Användare
            • April 2002
            • 1321

Hoho! Vi glömde snacka fotboll sist vi sågs... Det var ju synd, tänkte inte på det. Tror du köpelaget krashar snart eller? Såg inte så bra ut sist...
            Snackar helst fotboll med såna som jag känner/känner mig, det är säkrast så
            Krashar? Näää, du vet, ett bra lag vinner även om dom spelar dåligt
            (10 raka vinster i ligan, internt rekord...)
            /#378 Hank
            Zoonen:
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
            http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Micke Lövberg
              Användare
              • February 2004
              • 349

köpelaget
              Ååå faan!Visste inte att b l a Arsenal, Man. U och Liverpool bara hade egna produkter i sina lag
              Men men, man lär sig så länge man lever !
              375L Malawi
              112L Tanganyika
              90L Tanganyikayngel
              45L Tanganyika

Kommentar

• Zaphi
                NCS Medlem
                • July 2002
                • 5395

Det är skillnad på långsiktig strategisk planering och 2,5-3 miljarder på två år. Jag känner många Chelseasupportrar i London med säsongsbiljett och som hållt på laget sedan tidigt 70-tal och de tycker själva det är lite pinsamt och har gått lite för fort...

Kommentar

Arbetssätt...