BTN-Moduler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ozric
    Användare
    • March 2004
    • 3187

    BTN-Moduler

    Tja!
    Hur djupa invändigt är hörn-modulerna C, T & R. Får man plats med ett Eheim-kraftpaket om aluminiumlisten på karet sticker ut 5 cm??
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)
  • ozric
    Användare
    • March 2004
    • 3187

    #2
    Schyssta,kom igen nu! Ni som har dessa hörnmoduler -spring ner i lokalen och mät!
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)

    Kommentar

    • MAkke
      Användare
      • December 2004
      • 34

      #3
      Ursprungligen postat av ozric
      Schyssta,kom igen nu! Ni som har dessa hörnmoduler -spring ner i lokalen och mät!

      17-18 cm enligt


      och


      och dom är ganska rektangulära i formen, även djupledes.

      Mikael

      Kommentar

      • ozric
        Användare
        • March 2004
        • 3187

        #4
        Tackar!
        Ok,men senär de nån cent tjocka också,väl? Hrm,kraftpaket går alltså inte i ...
        "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
        c",)

        Kommentar

        • Rovfisken
          Användare
          • April 2005
          • 178

          #5
          Ursprungligen postat av ozric
          Tackar!
          Ok,men senär de nån cent tjocka också,väl? Hrm,kraftpaket går alltså inte i ...
          jag har en "r" som jag med nöd o näppe tryckt ner ett aquaclear powerhead 802 på 1500liter/h i, men hur pump huvudet får plats eller inte beror ju på hur du ska borra utblåset oxå mm. tips e att du sätter modulen på kortsidan istället för hörnet. för då kan du enkelt köra ett utblås nära ytan på mitten av modulen o sen både använda "bygel" eller "sugproppar" o slangen e bara o dra rakt fram.så skulle jag gjort i dagläget iallafall...har du stor burk så kör den största modulen.
          Mina kar

          http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=345185&gid=356333

          Kommentar

          Arbetssätt...