22 år ungefär
Samlad erfarenhet på ciklid.se - Undersökning!
Kollaps
X
-
-
-
Skaffade mitt första kar början av 2001, redan då var det ciklider, då i form av scalarer.
Sedan har innehållet i karen skiftat ganska rejält, har väl haft innvånare från i stort sett hela världen förrutom viktoriasjön.
Har förhoppningsvis hittat rätt i CA nu, men i nödfall har jag c.a 40x222 L + 80x60-100 L kar i en odlingslokal, där det för tillfället går en salig blandning av Malawi, Tanganyika, Levandefödare och malar......
Sedan 2001 har det med väldigt små undantag funnits åtminstonde 1 ciklid i mina kar, så c.a 5 år......Kommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 1116 år!Kommentar
-
19 år.. fick mitt första par N.brichardi när jag var 6år gammal. =)/Ted
750l salt http://www.saltvattensguiden.se/foru...t=24684&page=8Kommentar
-
-
-
tror jag missat denna.
och i unga år 3-4 års ålder hade vi akvarium och även lite senare, men om jag räknar bort de unga åren så var det 13-17 års åldern med mellan 1-5 akvarier sen 19-26års ålder med bara 2 akvarier, räknar bort 18e året för säkerhets skull, blev inte mycket vettigt gjort det året.
sen efter 26 så blev det lite seriösare och fler än 10 akvarier osv.......och det går mot värre tider....
ciklider oxå hela tiden.
vad fan hur många år blev det......ca 25 år eller nåt......Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Jag har inte kollat om ni skrivit två gånger, men jag förutsätter att ni kollar det själva...
Samlad erfarenhet av akvarium på ciklid.se: 1.195 år!Kommentar
-
0,5 år ca
Akvaristik (det heter så?) är en ball hobby som jag hoppas kunna fortsätta med. :-)Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
8 + 3 = 11 år för min del med den bästa hobbyn man kan ha.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
-
Samlad erfarenhet av akvarium på ciklid.se: 1.245 år!
Nu har 102 av 3730 användare svarat. Så i princip borde vi kunna komma upp i 45.506 år om snittet ligger på 12,2 år.Kommentar
-
Kommentar