Har jag skrivit in mig här än? Jag har hållit på i olika perioder med akvaristik...sammanlagt blir det ca 13år.
Samlad erfarenhet på ciklid.se - Undersökning!
Kollaps
X
-
-
-
Hej!
Jag räknar inte det akvarium som vi hade när jag var liten. Utan mitt första egna som jag fick när jag var tio så hade jag några års upphåll tills för snart 4 år så en 9 år är det nog minst.Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.Kommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 888 årKommentar
-
-
Jag fick mitt första kar på 37 liter 1968 så det blir 38 år. Ciklider har jag haft sen -84. Oj vad tiden går.OveKommentar
-
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 952 årKommentar
-
-
Sällskapsfisk och ciklider i 12 år uppehåll och sedan Malawi&tanganyika började 1994 så det blir
24 års erfarenhet.Kommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 1001 år !!!
Se där ja! Nu har vi ju något att skryta med iallafall! Jag undrar hur högt vi kan komma...Kommentar
-
Nu får jag fundera lite jag är född 80 tror vi skaffade första karet 80 [:-)]
nu är det 06 och har haft 2 år utan nått eget kar men har grejat lite
med farsans discusar dom två åren så i år borde de bli 26 år []
Kanske inte va så enormt insatt i de hela dom första åren men jag fick lära mig vid ca
6 års ålder vad som händer om man slänger en leksaksmotorcykel i rutan på ett 50 liters []-= 720 liter Malawi 350 liter Sydamerika=-
-= Acei ,Estherae, Trewavasae, Auratus VF =-
akvariet.forum24.seKommentar
-
tar upp tråden igen se om vi kan komma längre.
har haft akvarium sen ja föddes men tog över ett 60L när jag va 5år så om man räknar från 5år så är det 16år.....Kommentar
-
33 år med akvarium, cirka hälften med ciklider. Dra ifrån några år då jag inte hade några fiskar utan bara ryggradslösa djur.Kommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 1076 år!Kommentar
Kommentar