Dog denna tråden bara ut? Har vi inga fler som kanske kan lägga på några år här så vi har lite att skryta om här på ciklid.se?
Samlad erfarenhet på ciklid.se - Undersökning!
Kollaps
X
-
-
Mer an 1000 ars samlad erfarenhet antar jag att vi vill smaska in nagonstans!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Kommentar
-
He he hur avrundar vi 3 mån? Vill oxå vara med på ett hörn! Startade upp ett 200 liters papegoj kar. Med några enstaka malawisar mer för att ha som en möbel! På några veckor växte intresset lavinartat så vi sålde av oss pappisarna o 200l, bytte upp till ett splirrans nytt 720l svart... Med enbart 5 stora grupper med malawi. Så sammanlagt 3 månader nu!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
-
Kommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 759,5 årKommentar
-
-
Jag var c.a:17-18år när jag startade på riktigt hade 4 st kar igång körde med malawisar, uppehåll efter 3 år, startade igen vid 25 års ålder med tanganyika höll på 4 år köpte hus tiden försvann tappade motivtionen höll upp till för 4 år sen och har nu malawisar.
Totalt 11 år. ;-)Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
Ursprungligen postat av malawijannejag fyller 49 i år det kan väl bli en ca 25år med cikliderKommentar
-
Ah nu fick vi med ett par tungviktare.
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 835,5 årKommentar
-
Ja, jag har försökt räkna, men har faktiskt inte riktigt koll.
Har oxå växt upp med avkarium och övertog väl intresset när mina föräldrar slutade sedan har det varit uppehåll några år emellan.
Men om jag säger 20 år så har jag inte tagit i för mycket i alla fall. [:-)]Kommentar
-
4,5 år
Det är svårt att definiera vad faktisk erfarenhet av akvarium är, men jag gör ett försök.
Hmm, under in uppväxt hade familjen akvarium, men det ser jag inte som min hobby.
Själv hade jag ett par guldfiskar i 3 år och ckilider i 1,5 så...
4,5 år"Det gäller att inte lägga alla ägg i samma mun..."
Bilder och tecknad serie | Film | Ej-fisk-hemsidaKommentar
-
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 860 år
Någon eftersläntare som vill berätta hur länge de hållt på med akvarium så att vi kan komma upp i 1000 år??Kommentar
Kommentar