Kan du publicera nike69:s och din direktmail här så blir det lite enklare? Det var tydligen en del strul med kommunikationen senast.
Import från Jeff Rabbs
Kollaps
X
-
-
Våra mailadresser
asplundmarcus(ATT)hotmail.com
174lindqvist(ATT)telia.com
ersätt (ATT) med @ så funkar allt toppenMagister Mundi sum!Kommentar
-
Verkar finnas en rätt snygg påfågelsvariant
Astronotus cf. crassipinnis
Kanske kunde vara intressant för folk
Marcus: Vad hamnade fasta kostnade per person på ungefär med frakt och vetrinärbesiktning på när du gjorde förra kalkylen?_____________________________________
MVH
Stefan AxlingKommentar
-
Ursäkta men jag svalnade. Det jag fortfarande blir lite småsjuk av är den där påfågelsläktingen och aequidens. Gymneogeophagus labiatus var mitt huvudtarget men nu verkar Jeff ha tappat ambitionen med den och säljer ut hanarna. Påfågeln är ju inte typisk mig och diademan verkar ju finnas här hemma, samt Ola har kört patrickii som är ungefär samma sak. Näe, jag står över den här gången.Senast redigerad av Kalle-Maja; 01 February 2006, 09:07.Kommentar
-
Kalle-Maja;
Jeff hade med sig en del labiatus fran mig men han skrev idag och berattade att "United" tappade bort hans 2 resvaskor.....han var inte glad!!
Under hans vistelse har i Uruguay berattade han att en av hans favoriter bland uruguayanska gymnos var just labiatus....men att dem som odlades i USA (efter "mina" viltfangade) saknade just labiatus stora lappar (??)
Det verkar som om det blir en sandning till Jeff i april, och da vill han ha med 3-4 varianter av labiatus.
Hoppas att ni fa hem det ni onskar och att alla blit nojda!!!
Halsningar,
FelipeFelipeKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jg mailade dig nyss Syrsö.Saken är ju att den,att vi först ville kolla intresse.Dom som sedan beställer ,dom mailar o förbinder sig vid orderFisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
-
-
Fisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar