Det blir riktigt snyggt! Vad är det för växter på och hur satte du fast dem?
Grenar/Kvistar?
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av plecoJag har köpt några "red moore"rötter på Zoomässan ,kommer inte ihåg priset men det va billigar än i Linköping
Sorry, men enligt mig ser de lite för tillgjort ut, overkligt på nå vis... men de är ju bara min personliga uppfattning...Kommentar
-
Gren
Hej.
Har haft gren och blad i mina kar under flera år och har ej råkat ut för något.Har lagt upp tre nya bilder på min zoon som visar hur det är.
MVH MatsKommentar
-
ja då får man ut och leta grenar nu dåVarning discus är starkt beroendeframkallande!!!!! Socialstyrelsen.
375 med discus
400 med scalarer
540 med discus
80 liters med ancistrus ;-)Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinDet blir riktigt snyggt! Vad är det för växter på och hur satte du fast dem?Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskSorry, men enligt mig ser de lite för tillgjort ut, overkligt på nå vis... men de är ju bara min personliga uppfattning...Kommentar
-
Jag tycker Plecos 'red moor' rötter är fina, men visst skulle det behöva växa till sig lite omkring rötterna.
Jag har själv varit på jakt i skogen och hittat bokgrenar av olika kaliber. En fråga: måste man barka dem?? Antar att det är lite riskabelt att lägga i med barken kvar, men är det någon stor risk med det??Kommentar
-
Antar att plecos växter "växt" till sig med tanke på att han postade bilden för ett halvår sedan
Jag har en red moor gren i mitt kar, den sitter fäst uppe i vänstra hörnet för att efterlikna en gren som sticker ner under ytan. De är ganska dyra, betalade 275:- för min gren.||||Kommentar
-
Jag har faktiskt en-grenar i mitt kar. De bör ju egentligen undvikas men de har legat i en sjö i säkert hundra år och borde vara urlakade - har heller aldrig märkt något negativ med dem.
Det roliga (snygga vad jag anser) är att de 'snirklar' åt alla möjliga håll...
bilder i denna tråd
Kommentar
-
Kommentar