Ursprungligen postat av Laesk
Citrinellum / Labiatum 2006!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av anliDen hanen ser ut att ha potential tycker jag! Vilken size?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
[QUOTE=sundelin]Tänkte man kankse skulle beställa ett par citrinellum, men hur stor är chansen att man får nått annat än rött? Tycker inte om röda fiskar, går bra med delvis röda men inte helröda.[/QUOT
Var beställer du i från? Inom Sverige så är det nog den röda som gäller, även från Tyskland tror jag att det är den röda som gäller.
Jag har en "mix" med några små som är Barred/White/Yellow, har ingen aning om hur dom kommer se ut men dom är väl mellan 3-5 cm nu och ser ut som Barred nu, men det kan ju ändra sig..Mvh Jocke
-
Du har ju "Barred midas" den borde inte bli röd. Jag beställde från Imazo när jag hade min. Visserligen var det mer en labiatus men den vart aldrig röd.
Är inte så haj på det där men om den fortfarande är randig efter 10 cm borde den väl inte bli röd va?Senast redigerad av Robin; 08 July 2006, 10:32.Mvh
RobinKommentar
-
beast : bäställde du dina från simontorp ? .. för då har vi samma ..
robin: har för mi att det är 15cm den lokala affären här i halmstad hade en som var barred fram tills att den blev ca 15..Kommentar
-
[QUOTE=Midas_Tom]beast : bäställde du dina från simontorp ? .. för då har vi samma ..
Nej dessa kommer inte från Simontorp, dom kommer från en usa import i vintras.
Äkta Barred Midas förblir randig livet ut.Mvh Jocke
-
av beast:Nej dessa kommer inte från Simontorp, dom kommer från en usa import i vintras.
Äkta Barred Midas förblir randig livet ut.
okej! .. kanske skrev det lite fel i mitt förra inlägg .. vet att riktigt barred är det livet ut.. men då kommer en fråga : varför har en del midas barred täckningen som små ?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Midas_Tomav beast:Nej dessa kommer inte från Simontorp, dom kommer från en usa import i vintras.
Äkta Barred Midas förblir randig livet ut.
okej! .. kanske skrev det lite fel i mitt förra inlägg .. vet att riktigt barred är det livet ut.. men då kommer en fråga : varför har en del midas barred täckningen som små ?Mvh Jocke
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar