If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
kanske en nyupptäckt sensationellt snygg tropheus variant under 2007...
om vi spånar vidare på den nya fantastiska ej ännu upptäckta supertroffen, hur ser den ut? vilka färger har den?
jag skjuter först: som en Ikola med supersolidt färgfält i limegrönt , svart i övrigt
En fundering. En del säger att det är OK att låta en tuggande hona gå i ett spott kar, för att sedan släppas ner i "stora" karet igen.och en del säger att om man gör så är risken stor att honan blir ihjälslagen. Och en del "tömmer" sina honor och släpper ner henne i karet omedelbart efter tömmning. och en del gör som jag låter dom spotta i i karet. Men om man vill ta till vara på "alla" yngel man lyckas få, vilken metod är då den säkraste. Råder säkert delade menningar om detta, men det vore kul att veta hur det fungerar hos er, och vilken metod ni använder.
om vi spånar vidare på den nya fantastiska ej ännu upptäckta supertroffen, hur ser den ut? vilka färger har den?
jag skjuter först: som en Ikola med supersolidt färgfält i limegrönt , svart i övrigt
Som en Malawi-zebra från Katale!?
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Kommentar