Troffetråden 2006

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tezz
    Användare
    • February 2006
    • 1069

Ursprungligen postat av Matz Karlsén
    Så här ser mitt 720 Troffekar ut. Vad tycks? Fast jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden. Men det får duga så länge.
    byggt den själv?

Kommentar

• Matz Karlsén
      Användare
      • February 2004
      • 1127

Ursprungligen postat av tezz
      byggt den själv?
      Japp! med frigolit och husfix. Jag tycker den är hyfsat bra. Men den kunde vara snyggare. Skall förmodligen förbättra den så fort jag har något kar som jag kan lägga över Troffarna i.
      To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• Robbe
        Användare
        • February 2003
        • 527

Dubbar ca 8cm ikolorna 8-14cm karet 720l

Snälla ta det inte som ett påhopp men det ända jag ser är något svart troffeliknande som jag absolut inte inte kan se vad det skulle kunna vara.
        Är det så dina troffar ser ut när du använder dig av din vid det här laget värdskända räkmix så tycker jag nog att du ska prova något annat foder

Asgrymma Mpimbwe stiffe,misstänker att du inte använder dig av Tezzans räkmix va?
        Senast redigerad av Robbe; 13 November 2006, 22:12.

Kommentar

• Tony
          Användare
          • April 2002
          • 4594

Varför måste ni hacka på varandra? Slutar ni inte upp med det får vi göra det åt er. Skärpning!
          Tony Englund

Kommentar

• Danne_K
            Användare
            • February 2006
            • 777

en till
            Imponeraden höjd i stenhögen. Vad är dom svarta tropharna för några? ser en dubbe nedanför men gissar att dom andra två ikola då eller? isf brukar dom alltid vara så där mörka?
            Senast redigerad av Danne_K; 14 November 2006, 05:57.

Kommentar

• Danne_K
              Användare
              • February 2006
              • 777

Så här ser mitt 720 Troffekar ut. Vad tycks? Fast jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden. Men det får duga så länge.
              Tycker det ser ganska bra ut. kanske lite väl strukturerat med stenarna. tycker att det inte riktigt ser naturligt ut. men i övrigt tycker jag det ser bra ut.

Kommentar

• tezz
                Användare
                • February 2006
                • 1069

Ursprungligen postat av Danne_K
                Imponeraden höjd i stenhögen. Vad är dom svarta tropharna för några? ser en dubbe nedanför men gissar att dom andra två ikola då eller? isf brukar dom alltid vara så där mörka?
                Nej det kan skifta på några sekunder men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)

Kommentar

• Matz Karlsén
                  Användare
                  • February 2004
                  • 1127

Tycker det ser ganska bra ut. kanske lite väl strukturerat med stenarna. tycker att det inte riktigt ser naturligt ut. men i övrigt tycker jag det ser bra ut.
                  Nu har jag haft i lite mer sten. Så att det blir fler revir. Eftersom jag skall tillsätta 20 stycken Kiriza i morgon.
                  To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• blackened
                    Användare
                    • January 2005
                    • 1042

Tezz: Ta en liten troffeturné och kolla på andras troffar. De flesta troffar visar mer färg med två körande håvar i karet än dina gör framför kameran En tanke bara, när gjorde du rent botten senast? Det där tjocka lagret med sjösten samlar nog på sig en hel del onyttigheter, och ser ut att vara ganska packat med mulm. Om du orkar göra rent gruset nån dag tror jag dina troffar skulle se mkt gladare ut, och då kan du ju visa rättvist hur resultatet blir med din räkmix.

Kommentar

• Danne_K
                      Användare
                      • February 2006
                      • 777

Nu har jag haft i lite mer sten. Så att det blir fler revir. Eftersom jag skall tillsätta 20 stycken Kiriza i morgon.

Tycker dom där gjorde stor skilnad

Kommentar

• Danne_K
                        Användare
                        • February 2006
                        • 777

Nej det kan skifta på några sekunder men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)
                        jodå visst är det så att dom skiftar lite i färg men dom var/är väldigt mörka dom där.
                        "men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)" vem riktar du det mot? är det jag som borde känna mig träffad?

Kommentar

• tezz
                          Användare
                          • February 2006
                          • 1069

jodå visst är det så att dom skiftar lite i färg men dom var/är väldigt mörka dom där.
                          "men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)" vem riktar du det mot? är det jag som borde känna mig träffad?
                          Nej det var ej riktat mot dig ber om ursäkt om du uppfatade det så

Kommentar

• tezz
                            Användare
                            • February 2006
                            • 1069

Japp! med frigolit och husfix. Jag tycker den är hyfsat bra. Men den kunde vara snyggare. Skall förmodligen förbättra den så fort jag har något kar som jag kan lägga över Troffarna i.
                            Här har du bilder på mitt försök till bakrund

Kommentar

• tezz
                              Användare
                              • February 2006
                              • 1069

Inte vidare konstnärligt

Kommentar

• zeke66
                                Användare
                                • May 2006
                                • 106

Tezz jag tyckte det så mycket bra ut i alla fall
                                450 L med Tropheus Ilangi F1

Kommentar

Arbetssätt...