Ursprungligen postat av Matz Karlsén
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av tezzbyggt den själv?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzDubbar ca 8cm ikolorna 8-14cm karet 720l
Snälla ta det inte som ett påhopp men det ända jag ser är något svart troffeliknande som jag absolut inte inte kan se vad det skulle kunna vara.
Är det så dina troffar ser ut när du använder dig av din vid det här laget värdskända räkmix så tycker jag nog att du ska prova något annat foder
Asgrymma Mpimbwe stiffe,misstänker att du inte använder dig av Tezzans räkmix va?Senast redigerad av Robbe; 13 November 2006, 22:12.Kommentar
-
Varför måste ni hacka på varandra? Slutar ni inte upp med det får vi göra det åt er. Skärpning!Tony EnglundKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénSå här ser mitt 720 Troffekar ut. Vad tycks? Fast jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden. Men det får duga så länge.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_KImponeraden höjd i stenhögen. Vad är dom svarta tropharna för några? ser en dubbe nedanför men gissar att dom andra två ikola då eller? isf brukar dom alltid vara så där mörka?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_KTycker det ser ganska bra ut. kanske lite väl strukturerat med stenarna. tycker att det inte riktigt ser naturligt ut. men i övrigt tycker jag det ser bra ut.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Tezz: Ta en liten troffeturné och kolla på andras troffar. De flesta troffar visar mer färg med två körande håvar i karet än dina gör framför kameran En tanke bara, när gjorde du rent botten senast? Det där tjocka lagret med sjösten samlar nog på sig en hel del onyttigheter, och ser ut att vara ganska packat med mulm. Om du orkar göra rent gruset nån dag tror jag dina troffar skulle se mkt gladare ut, och då kan du ju visa rättvist hur resultatet blir med din räkmix.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénNu har jag haft i lite mer sten. Så att det blir fler revir. Eftersom jag skall tillsätta 20 stycken Kiriza i morgon.
Tycker dom där gjorde stor skilnadKommentar
-
Ursprungligen postat av tezzNej det kan skifta på några sekunder men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)
"men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)" vem riktar du det mot? är det jag som borde känna mig träffad?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_Kjodå visst är det så att dom skiftar lite i färg men dom var/är väldigt mörka dom där.
"men det finns tydligen folk med 15års erfarenhet som alldrig lagt märke till det skulle vara intressant att se deras troffar(om dom nu har några)" vem riktar du det mot? är det jag som borde känna mig träffad?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJapp! med frigolit och husfix. Jag tycker den är hyfsat bra. Men den kunde vara snyggare. Skall förmodligen förbättra den så fort jag har något kar som jag kan lägga över Troffarna i.Kommentar
-
-
Kommentar