Ursprungligen postat av Robbe
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Senast redigerad av Perikles; 12 November 2006, 20:00.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr) -
-
Ursprungligen postat av RobbeNix jag syftade på Ozric och digNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesOzric är svart å gul som en Kiriza ända in i hjärteroten om jag inte har tagit helt fel, likaså jag, men Per B däremot, håhåjaja.
Kul att se så många Elfsborg supporters i landet
Stiffe: Grymt snygga troffarKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénStäller man inga frågor får man inga svar. Och eftersom troffar kostar en del så vill man gärna ha svar på det man undrar. Det är väl inte så konstigt. Och tycker du jag är tjatig så är det väl bara låta bli och läsa mina inlägg!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzHur går det med bärnstenarna fått några yngel än MatzTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénNej tyvärr dom tuggade inte tiden ut. Men dom är nog för unga dom är ju inte mer än 8 cm långa. Hur går det med dina troffar, yngel på gång?Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzNej det brukar ta ett tag inan dom lärt sig men jag såg en tugga i går så kanske dom är ju dock mellan 12-14cm nuTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
-
stiffe! -dina troffar är verkligen skitsnygga..speciellt dina MpimbweTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzen tillTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Så här ser mitt 720 Troffekar ut. Vad tycks? Fast jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden. Men det får duga så länge.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobbeRiktigt snygga troffar där Tezz ser ut att vara max 5-6 cm men vad är det för "sort"??Kommentar
Kommentar