If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Mycket tjat Osiz nej du dom är fian men jag måste skaffa kamera för och fota dom förvisso har jag en kamera inbyggd i mobilen men om det går vet jag inte så du får ge dig till tåls tills du får se riktigt snygga troffar,Mvh Ann-Mari
Vad tycker ni om huvudformen och kroppsformen på mina Dubbar. Bilden är ganska oskarp men man ser något så när i allafall. Jag har 32 stycken nu i mitt 540-literskar. Själv tycker jag dom är fina!
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
tycker dom ser fina ut. kanske inte skarpaste bilden
Nej min kamera är urusel!! Har länge försökt att få ihop pengar till en bättre! Men så fort det blir några pengsar över så blir det nya fiskar eller kar.Det är så när man blir beroende!
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
Nej min kamera är urusel!! Har länge försökt att få ihop pengar till en bättre! Men så fort det blir några pengsar över så blir det nya fiskar eller kar.Det är så när man blir beroende!
jo är väll lite samma här. men just nu sitter de fast i att jag inte har utrymme för fler men är på jakt efter ett hus så då blir de lite fler. men då blir det ekonomin som bromsar igen
Hej!
Mina kära tropheus får snart sitt nya akvarium då har jag landets snyggaste troffe akvarium,ska lägga ut bilder på akvariet så snart jag kan, Mvh Ann-Mari
Hej!
Mina kära tropheus får snart sitt nya akvarium då har jag landets snyggaste troffe akvarium,ska lägga ut bilder på akvariet så snart jag kan, Mvh Ann-Mari
Det var sannerligen ingen dålig benämning av sitt egna akvarium..."landets snyggaste troffe akvarium". Nu får du något som blir riktigt tufft att leva upp till då det finns en hel del tropheus ägare här som säkert kommer att tycka till...(och en del andra också för den delen).
Hej!
Hi,hi, nu måste jag upp till bevis men ni måste låta mig få tag i en kamera först sedan kommer landets absolut snyggaste troffeakvarium och presenteras på ciklid.se ge mig bara lite tid att inreda det har planer på att låta min arkitektoniska förmåga göra något som tom får Tanganyikasjön och blekna,nej skämt åsido det går nog inte och konkurera med en sjö det vet jag,men jag ska i alla fall göra en jättesnygg biotop som ni sedan ska få se,vill planera allt på ett bra sätt sen får ni se men ska skaffa en kamera först, Mvh Ann-Mari
Kommentar