Tuggande Tropheus Moori Katoto
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Härliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.Kommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedHärliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.Kommentar
-
Eller fota i RAW och göra alla inställningar i Adobe Bridge eller Capture One Även det mest skeva ljus går att trimma till.Tony EnglundKommentar
-
Jag är,som sagts innan,inte så bra(bristande intresse och tid tror jag) på alla inställningar på kameran,men jag tror att problemet fortfarande ligger i att jag snålat på att köpa nya lysrör.Dom jag kör med nu är lysrör som jag tagit hem från jobb och det är helt vanliga vita 840.Men nu kan jag kanske passa på att få lite tips på vad ni använder för färg på era rör till era T5 lysrör.mvh StefanKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyEller fota i RAW och göra alla inställningar i Adobe Bridge eller Capture One Även det mest skeva ljus går att trimma till.mvh StefanKommentar
-
Igår köpte min polare en grupp cape kachese på 20 djur(jag äger 1/4) men enligt butiken hade den bara importterats 1 gång, kan detta stämma? För jag har sett kachese innan men det kanske är en speciel kachese, vad tror ni?
Jag kan ju berätta att jag förlorat 12 moliro och 4 ikola, ikolan är inte frisk än.
Vore tacksam för lite info om kachesen.
Mvh/ BBKommentar
-
Nähh,tror absolut Kachese har importerats mången gång!! (helt övertygad!) En av de snyggaste spec.Red ju!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
...och nästan lika "vanlig" som Moliro."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av blackenedHärliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.
Tyvärr så har jag inte skaffat nya rör ännu........men det är på gång
Skickar med ett Kipili ungdjur hoppas att dom inte är för gula för erSenast redigerad av stiffe; 01 May 2006, 20:28.mvh StefanKommentar
-
-
Jag sålde en grupp sp red kachese för en månad sedan ca. De var importerade från Danmark. Har också fått intrycket av att de är ganska vanliga men jag vet inte.....PatrikKommentar
-
-
Ursprungligen postat av blackenedDen senare bilden var skitbra stiffemvh StefanKommentar
-
Kommentar