Stiffe: Där är något gult sken i bilderna. Som Robin och Stefan Larsson säger. Kanske du har gult ljus i akvarierna eller att du har vitbalansen i kameran inställd så, vad vet jag...
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
ja nkonde är fina och jag har faktiskt bara sett dom irl en gång, den tycks vara ganska ovanlig här i stockholms traktenTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Jag har faktiskt aldrig tänkt på detta sk gula sken men nu när ni säger det så.Jag är mycket dålig på alla inställningarna på kameran men jag får väl testa mig fram.Jag har även som Blackened skrev vanliga lysrör i,men inte med gult sken utan vitt.Har heller inte blivit färdig till att skaffa photoshop så jag kan inte redigera dom heller,tyvärrmvh StefanKommentar
-
-
-
-
-
-
-
-
Håller med om det ang. Nkonden!
Stiffe; håller samtliga av de övriga i Nkonde-grppen samma klass som de på fotona?? Isf har du ju en supergrupp!! Lyllo dig!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Dom börjar bli ganska så snygga nu allihop även om inte alla är lika snygga men dom är långt ifrån fullvuxna,så jag tror att dom kommer att bli mycket fina med tiden.mvh StefanKommentar
-
Dem snyggaste Tropheusen jag sett (bild) är ozrics gamla nkonde med lila/gult, ångrar du inte att du sålde dem? Finns de att få tag i Sverige?
Mvh/ BBKommentar
-
Ångrar mig som fan!!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar