sista
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av RobbeShit stiffe vilka troffar och vilka foto ös in fler på dina Ilangi texNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesStiffes Ilangi? Ja visst i f-n jag har ju sålt dem. Ja, visa mina gamla Ilangi, så man i.a.f får se dem på bild. Blir det några yngel?
Har för mig att stiffe köpt vf Ilangi från ett flertal för att få ihop till den grupp han har idag,stämmer detta stiffe?Kommentar
-
Om man skulle påskynda "projekt skåne-tripp" lite. Verkar ju vara helt fantastiska grupper du har Stiffe!! Måste bara få se dem live!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Jo,det stämmer jag har köpt ihop min grupp från olika håll bla från Jonne på Öland och Robin från Ystad,jag har även köpt från Norrköping,Köpenhamn,Klagstorp och Lödde.
Jag har nu gallrat ganska så hårt i Ilangi gruppen och tagit bort 10-12 hanar och några ganska så risiga honor så nu hoppas jag att jag har en riktigt fin grupp som jag ska odla på.
Tyvärr så har den ännu så länge inte gett ett enda yngel men eftersom gruppen igentligen aldrig fått gå i lungn och ro så kanske detta inte är så konstigt.Jag har hela tiden tillfört nya medlemmar efterhand som jag fått tag på dom och det är inte förrens nu då som dom fått gå ifred.
ÖlandshanenSenast redigerad av stiffe; 12 November 2006, 13:29.mvh StefanKommentar
-
-
Om vi säger så här; jag kommer när de första 30 Ilangi e spottade!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
Kommentar