Hallå där ute! Kan ni inte slänga in lite av era troffe-bilder här. Tycker det är lika slött i denna tråden nu för ti`n som i ett SA-kar... ()
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ungfisk av Nkonde & Lufubu.Och nej, de går inte ihop längre...."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Nkonde är en trophe som ja verkligen skulle vilja ha någon gång så tror då får sluta posta dom där bilderna börjar bli jobbigt sen så kirza el ikola är ju också en sort som man är lite sugen på kanon bildKommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_KNkonde är en trophe som ja verkligen skulle vilja ha någon gång så tror då får sluta posta dom där bilderna börjar bli jobbigt sen så kirza el ikola är ju också en sort som man är lite sugen på kanon bild450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
Nu har jag gjort om mitt 720-literskar till Troffekar. Där går 4 N.cylindricus, 4 L.calliurus och tjugo 4cm långa Dubbar och på tisdag skall jag komplettera med 20 Kiriza i samma storlek. Vad tror ni om den kombinationen?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LakeflowerHejsan på er.
Jag har nu ett 222 kar med 10 dubbar och 15 red chipimbi som jag tänkte sätta över i ett 375 liters, som har gått sedan i söndags med en fluval 404 + en 304 som jag hade i 222:an med troffarna. I 375:an bor det nu 2 malar sedan 2 dagar så dom har väl "bajjat" in det lite, så att säga.
Nu nu undrar jag: När kan jag sätta in firrarna och hur ska jag gå tillväga? Chipimbin satte jag in hos dubbarna för 2 veckor sedan och det har inte varit något problem för dom är ganska små, 4-5cm.
Ska jag sätta över alla på en gång eller ta exempelvis chipimbin först?
Tacksam för svar.
Mvh Björn.
Björn.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricHallå där ute! Kan ni inte slänga in lite av era troffe-bilder här. Tycker det är lika slött i denna tråden nu för ti`n som i ett SA-kar... ()
Nej så kan vi väl inte ha det här på troffe tråden lika slött som i ett SA-kar,så här kommer några fler troffe foto
Vf N´kondeSenast redigerad av stiffe; 12 November 2006, 11:31.mvh StefanKommentar
-
-
-
-
-
-
-
Kommentar