Grymt snygga stelin....vill ha vill ha.
Troffetråden 2006
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Den där honan var grymt röd i ryggfenan! Snyggt! Dina bilder skapar en jäkla ångest hos mig, och garanterat också hos specmats. Om man bara kunde vrida fram klockan två årKommentar
-
SUCK! ja får nog vänta nått år innan mina regnbågar är i den storlekenTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Jösses,Stiffe! Jösses!!
Ynglar dina Ilangi bra? Vuxna ex du har va?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Lyckades ta en bild till(ja, den absolut sista...[]) som jag måste visa er.
En av honorna(har plockat bort lite störiga kamerareflexer upp till vänster)://Stefan LindstedtKommentar
-
stefan och stefan: Jag gråter här....var snälla posta inte fler bilder...jag får ju inte köpa Tropheus under hela 2006......jag vill haaa!!!!
[][][]/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Vad tror ni om det här då?
Denna webbplats är till salu! aquacave.de är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, aquacave.de har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!
Samma som med Kaiser gold?
MvhKommentar
-
Har ju inga troffar själv, men måste säga att dom kommer närmare och närmare mitt kar.Mycket läsvärd tråd, även för oss som inte håller troffar.HÅLL DEN VID LIV ! ! !375L Malawi
112L Tanganyika
90L Tanganyikayngel
45L TanganyikaKommentar
-
finns det nåt kännetecken när troffarna har fått soten ???
har små moliro, dom dör en efter en, men ser rätt pigga ut ändå !!
vad för medicin isåfall är bäst ?? får man tag i det i djuraffären ??
help me,,,please,,,,,mina firrar dör ju....Kommentar
-
passivitet,svullen buk (inte alltid),hickande..typ hosta,vaggar med kroppen,trådliknande avföring och senare matvägra -Där har du några kännetecken för bukvattensotSenast redigerad av specmats; 01 March 2006, 13:13.Tropheus Duboisi halembe, so
-
Matvägrar gör de väl först!??
Metronidazole är en bra medicin,anser jag."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Furapond funkade bra för mig när jag hade mina dubbar som matvägrade lite och var allmänt sega ett tag.
Det gäller att ha koll på fiskarnas varningsignaler innan första dör.Mvh
RobinKommentar
-
"Matvägrar gör de väl först!??" -Inte alltid, ibland har dom ätit lite i inledningsfasen, å andra sidan vet jag inte alltid vilken form av bukvattensot dom har haft då själva namnet bukvattensot verkar vara ett samlingsnamn för en mängd olika symtomTropheus Duboisi halembe, so
Kommentar