Ursprungligen postat av Pangaea
Vieja 2006
Kollaps
X
-
-
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av PangaeaSå avslutar jag med en färsk bild på min största argentea... 12 cm är den nu ungefär...Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Hej!
Hej!
Pangaea den var mycket fin,hur stora akvarier bör man ha för dom alltså minimi storlek?hur många bör man ha tillsammans etc.Den är jättefin.Mvh Ann-Mari PS:jag fick faktiskt lite inspiration i och skaffa den.Kommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Pangaea den var mycket fin,hur stora akvarier bör man ha för dom alltså minimi storlek?hur många bör man ha tillsammans etc.Den är jättefin.Mvh Ann-Mari PS:jag fick faktiskt lite inspiration i och skaffa den.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Pangaea den var mycket fin,hur stora akvarier bör man ha för dom alltså minimi storlek?hur många bör man ha tillsammans etc.Den är jättefin.Mvh Ann-Mari PS:jag fick faktiskt lite inspiration i och skaffa den.
De blir ju stora (över 30 cm) och jag skulle nog inte ha vuxna fiskar i mindre än ett tvåmeterskar... men visst kan man ha yngre fiskar i mindre kar tillfälligtvis... Dessutom är den lika aggressiv som den är vacker... helt klart den aggressivaste Vieja jag träffat på iaf... jag är tvungen att ha mina tre i olika kar efter att den på bilden fullständigt mobbat sönder de andra två lite mindre... vet ej könsfördelningen på mina firrar men om jag har en hona å en hane kanske det går lite bättre efter att de blivit könsmogna... Viejor brukar ju vara som "värst" mellan 8 - 15 cm ungefär... efter det brukar de lugna ner sig lite...Kommentar
-
-
Borde va straffbart å visa bilder på dom pangea!
*dreggel*Kommentar
-
Hej!
Hej!
Pangaea,jag hade förut veija synspilum,men oj vilken tid det tog för dom och växa man fick ha massor av tålamod,något jag inte är berömd för.Lycka till med dina hoppas du får lek på dom.Mvh Ann-MariKommentar
-
kan bara hålla med dom är skitsnygga såg en bild på en vuxen på jeffs hemsida...
är det någon som vet lite om Vieja breidohri har bara hört att de är en av dom mindre viejorna baraKommentar
Kommentar