If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ps. För er som är NCS medlemmar, men som hittills missat vad som krävs för att få tillgång att lägga upp bilder i forum, köp & sälj, tävlingar m.m, läs mer här: http://web2.ciklidbladet.se/forum/fa...faq_ncs_member Ds.
Såja nu har jag betalt mitt medlemskap för 2007 för att kunna fortsätta vara aktiv på forumets alla delar och även såklart få hem den eminenta "Världens bästa ciklidtidning"
Nu e du bara tjurig. Tänk på att du faktiskt får ciklidbladet fyra gånger per år och att du får rabatt i vissa affärer när du e medlem. Men det e klart, du gör ju som du vill! Det är bara på auktionerna jag domderar över dig . Jag kan ju göra så att jag lägger mina ciklidblad i en burk som sluter tätt och sedan kan ju jag ta med dem på nån zoopetträff så kan ju du få lukta i burken? Tidningen tar jag givetvis ur.
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke" LENnie är min käre sambo och MARia är jag!
Ett sådant inlägg är ganska provocerande och tyder på att du är ordentligt missnöjd. Då tycker jag det är bättre att du talar ur skägget annars verkar det bara som du är gnällig.
Kommentar