If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har jag missat anmäla mig på någotvis ?
Betalade in medlemsavgiften i slutet av oktober för att hinna få samtliga nummer för 2006 innan året är slut. Jo, jag vet att inte nummer 4 inte har skickats än (?) och därmed har jag inte heller fått nr.1-3.
Varför jag skriver är att jag ännu inte fått någon "medlemstillhörighet", d.v.s. jag kan inte hitta mitt namn här i denna tråden. Ska man anmäla detta nånstans ? Har min betalning kommit på villovägar ? Skickade ett mail till medlem@ciklid.se dagen efter betalningen.
M.v.h. Rickard Nilsson, Ystad
Tja, det var din övertalning över ett par öl på färjan mot Trawemunde för några månader sedan som lockade mig i fördärvet. Men det förvånar mig inte om du inte kommer ihåg det....
Jaha, försökte lite halvhjärtat få medlemsbehörighet igår via länken i ditt svar, men körde snabbt fast eftersom jag inte fått något medlemsnummer än. Jag får väl helt enkelt avvakta tidningarna och medlemskortet (?) när det dyker upp såsmåningom.
Har jag missat anmäla mig på någotvis ?
Betalade in medlemsavgiften i slutet av oktober för att hinna få samtliga nummer för 2006 innan året är slut. Jo, jag vet att inte nummer 4 inte har skickats än (?) och därmed har jag inte heller fått nr.1-3.
Varför jag skriver är att jag ännu inte fått någon "medlemstillhörighet", d.v.s. jag kan inte hitta mitt namn här i denna tråden. Ska man anmäla detta nånstans ? Har min betalning kommit på villovägar ? Skickade ett mail till medlem@ciklid.se dagen efter betalningen.
M.v.h. Rickard Nilsson, Ystad
Men vad ser jag??????????????? Har du inte varit medlem hela tiden Pigge? Nu trillar poletten ner, du har TJYVLÄST föreningens ex hela tiden, eller vänta!! Leif tar kanske aldrig med den till mötena utan "glommer" den hemma? Bra i alla fall att du också bidrar med dina surt förvärvade.....
Välkommen , välkommen....
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Helt rätt, Ola ! Föreningens tidningsex. av Ciklidbladet har jag inte sett till på några år. Lite jobbigt köra till Landskrona för att tjyvläsa tidningen, så det var hög tid bli medlem och få sitt eget ex. av blaskan.
Tja, det var din övertalning över ett par öl på färjan mot Trawemunde för några månader sedan som lockade mig i fördärvet. Men det förvånar mig inte om du inte kommer ihåg det....
Haha...Jag har järnkoll på allt, även vad som hände efter att du gått och lagt dig .
Kommentar