Nu har jag fått mitt kort också. Tackar!
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Ett till medlemmskort
Hej har idag fått ett till medlemskort, så nu har jag 2 st. Försöker ni kompensera för den långa leveranstiden av den första - skämt och sido. En räcker gott och väl till mig.Kommentar
-
Jag vill inte gnälla - men jag saknar Ciklidbladet 1 & 2 - trean kom för ett tag sedan och det känns kanon, men jag vill ju ha mer av det goda. Har mailat till ansvarig, men händer det något?
Natti, natti och som vi värmlänningar säger: dä årner säj nog!
/joeMVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av joeJag vill inte gnälla - men jag saknar Ciklidbladet 1 & 2 - trean kom för ett tag sedan och det känns kanon, men jag vill ju ha mer av det goda. Har mailat till ansvarig, men händer det något?
Natti, natti och som vi värmlänningar säger: dä årner säj nog!
/joeSenast redigerad av Mikael_S; 26 September 2006, 11:16.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
-
Hej
Jag noterar alla nya inlägg här i tråden och försöker fixa så att ni får det ni saknar.
Ännu hellre tar jag emot meddelanden om sånt som saknas i form av ett e-mail till mikael.westerlund@ciklid.se
Jag kommer att få en binge medlemskort snart och då kan jag sända ut kort till dem som ännu saknar sitt kort.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
-
Utskick imorgon
Hej
I morgon postar jag medlemskort till Erik Österlund, Patrik Färdow och Perikles.mvh
Mikael W
-
Kommer att hjälpa till lite jag med Har npgra tidningar hemma just nu , så jag tänkte skicka 1 och 2 till de som saknar på fredag.Anders LKommentar
-
jag tyckar det är väldigt konstigt att man inte kan få nr. 1+2 när man blev medlem eftersom det ska skickas med nr. 3, men ändå kommar dem av 2 gånge....
Det känns som att NCS verkligen har ett problem med att ta väl emot nya medlemmar, hoppas det blir bättre fremöver.Mvh
Jakob
Dansken i FalkenbergKommentar
-
Ursprungligen postat av anliKommer att hjälpa till lite jag med Har npgra tidningar hemma just nu , så jag tänkte skicka 1 och 2 till de som saknar på fredag.//TommyKommentar
-
Ja igår fick jag mitt 3 medlemskort o det är fortfarande 2006
Vet inte hur det går till
//LasseKommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenJa igår fick jag mitt 3 medlemskort o det är fortfarande 2006
Vet inte hur det går till
//Lasse
Det var intressant, Lasse. Nu börjar jag nästan misstänka, att det inte bara är NCS, som haft problem, det här tyder ju på att även postverket kanske har fallerat. Vi har ju postat nya medlemskort anefter vi har emottagit reklamationer av medlemmarna, och nu börjar de tydligen droppa in, ett efter ett. (Men detta är bara ett antagande nu. Vi får följa med lite och se hur det utvecklar sig.)mvh
Mikael W
-
Ursprungligen postat av anliKommer att hjälpa till lite jag med Har npgra tidningar hemma just nu , så jag tänkte skicka 1 och 2 till de som saknar på fredag.
Har fullt på jobbet just nu och hinner inte få i väg nåt på posten idag.
Jag betar av listan på de som saknar tidningar i helgen och adresserar kuverten.
Postar på måndag.
Detta är en specialinsats! Kommer bara att skicka till dom vars utskick har missats/försvunnit enligt Westerlundslista på ömmande medlemscase.Senast redigerad av anli; 29 September 2006, 08:15.Anders LKommentar
Kommentar