Och jag ser fram emot medlemskortet samt CB 1+2
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenSå det tog bara 3.5 månader men nu har jag fått mitt kort äntligen
Skönt att det löste sig Mr!
DD
Ps...läs citatet nedan..."- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Nä är inte stammis i ngn av dom butikerna
Föder själv upp o importerar lite med en butik
Jag behöver det i dk o ska åka dit snart
Missade det på förra resanKommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael WDeelay, Johnny 1 och Stefan Larsson, ni har skrivit flera inlägg i den här tråden, har försökt läsa dem och finna ut vad ni saknar, medlemkortet, CBl nr 1 och/eller CBl nr 2, så att vi skall kunna skicka det, men jag har inte lyckats.
Så var snälla och meddela, antingen här, eller genom att maila mig på mikael.westerlund@ciklid.se vad ni saknar så skall vi försöka leverera det.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av ZakatHFick idag hem CB nr 1, nr 2 och medlemskort saknas fortfarande. =/
CB2 samt medlemskorten postas från Stockholm, troligen under eftermiddagen.Senast redigerad av anli; 25 July 2006, 12:17.Anders LKommentar
-
Ursprungligen postat av ZakatHFick idag hem CB nr 1, nr 2 och medlemskort saknas fortfarande. =/
Skönt att höra att det börjar lösa sig nu.Kommentar
-
Ursprungligen postat av anliDet var kvickt må jag säga ! Då jag (bor i Uppsala och råkade ha en bunt CB1 i garaget) postade de CB1 som saknades i går em! Dessa lyckliga kan få njuta av min tjusiga handstil på kuverten
CB2 samt medlemskorten postas från Stockholm, troligen under eftermiddagen.
Ja det va kvickt må jag säga, bra jobbat av posten faktiskt.. Handstil? Menar du kråkfötterna nån klottrat på kuvertet?
Så illa va det ju inte, du skulle se min grannes handstil, han kan inte alltid tyda den själv, DÅ är det illa
Skönt att höra att resten är på gång också, ser jag fram emot.Kommentar
-
Fick CB 1, men inte nr2? Varför inte skicka bägge samtidigt?Malawi i 30 kar och ingen pool längre! []Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZzzitFick CB 1, men inte nr2? Varför inte skicka bägge samtidigt?
Kan även nämna att Mats ämnade posta resterande CB2 + medlemskorten efter arbetets slut i dag.
Så till helgen bör alla eftersläpande fått sitt.
Edit: De som ej betalt innan CB 2 publicering får förstås vänta med CB 1 och 2 till ordinarie utskick av CB 3 efter sommaren.Senast redigerad av anli; 25 July 2006, 21:44.Anders LKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Danne_Ktror du de funkar även på krogarna här i pite?
Allvarligt talat så vill jag gärna ha ett medlemskort, riktat till er som har hand om den biten.
Cheers
JonneNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av cougarFortfarande inget ciklidblad. SUCK.Anders LKommentar
-
Kommentar