Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
ja men alla har ju blivit medlemmar en bra bit innan semestern så det är ingen ursäkt!
Så det skulle varit utskickat innan semestern
Så nu finns det faktiskt ingen ursäkt som håller
Får flera med mig har faktiskt försökt få svar via mail tidigareKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJag blev medlem i början av året men jag kan fortfarande inte logga in i medlemssidan.... Jag vill ju givetvis kunna delta i fototävling mm som alla andra kan. vad är det för fel? jag anv samma namn och lösen som i forumet.
Skall dock fungera nu.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Medlem 2007
Efterssom det verkar vara problem med medlemsregistreringen för närvarande så vill jag att den inbetalning jag gjorde, 2006-05-29 250:- till PG 698168-2, gäller som medlemsavgift för nästa år.
Alltså 2007.
Med andra ord ska jag inte registreras som betalande medlem förrän 2007-01-01.
Då borde det finnas tid att ordna med allt till årsskiftet, så ingen behöver känna press på sig att fixa medlemskort mm till semestern.
Vet inte vem jag ska maila om detta, efterssom jag inte fått respons på tidigare mail, så då tar jag det via forumet istället.
MVH / Mickehttp://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=73732Kommentar
-
Medlemskort 2006
Hmm, verkar vara lugnt i denna tråden, har folk kanske fått sina efterlängtande kort nu mån tro???Kommentar
-
-
Nä det är ingen risk o det är sista dan i morgon om dom nu är skickade men det tror vi inte påKommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftProva nu igen. Ändrade ju som angivet i annan tråd behörighetsystemet för fototävlingen och hade glömt att ändra denna del.
Skall dock fungera nu.
Prövade sedan att logga in med mitt anv namn o lösen men kom upp användarnamn och eller lösen är fel..... fan vart så här sedan i aprill nu... e lite tråkit....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreashmm jag gick in och fick en nollställning på mitt lösenord om det var fel på det tänkte jag o fick ett nytt i sifferform som jag sedan ändrade till det jag brukar ha.
Prövade sedan att logga in med mitt anv namn o lösen men kom upp användarnamn och eller lösen är fel..... fan vart så här sedan i aprill nu... e lite tråkit....
Direktlänk till sidan för uppladdning av bidrag till fototavlingen är: http://web2.ciklidbladet.se/foto_ladda_upp.php så att jag vet att du använder rätt sida.
Om inte detta fungerar vill jag omedelbart att du skickar PM till mig och anger ditt lösen så att jag kan prova, och därefter sätta ett nytt lösenord till dig.
Som sagt återkom till mig.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Johnny_1Hmm, verkar vara lugnt i denna tråden, har folk kanske fått sina efterlängtande kort nu mån tro???//ThomasKommentar
-
Jag kan inte göra något här på sidan heller eftersom jag tydligen inte är registrerad!Malawi i 30 kar och ingen pool längre! []Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftDet användarnamn och lösenord som du skall använda för att deltaga i fototävlingen är idag exakt samma som du använder för att logga in i forumet.
Direktlänk till sidan för uppladdning av bidrag till fototavlingen är: http://web2.ciklidbladet.se/foto_ladda_upp.php så att jag vet att du använder rätt sida.
Om inte detta fungerar vill jag omedelbart att du skickar PM till mig och anger ditt lösen så att jag kan prova, och därefter sätta ett nytt lösenord till dig.
Som sagt återkom till mig.Kommentar
-
Jag verifierade inkomna bidrag och det har inkommit ett från dig, så det fungerade.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar