If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag (mikael mattsson) är ny medlem och betalade 2006-01-09, enligt min internetbank. []
Ja, ditt namn såg jag i går. Visste inte att du var på forumet dock. Ni måste skriva det i mailet, för jag får många mail från medlemmar som inte är på forumet.
Alltså Joakim:
Följande skall låsas upp:
-Mikael Jansson "makrillen"
Det här är den tråkigaste tråden på forumet, tätt följd av "Drömciklider..."(detta har naturligtvis inget med Anli eller Kjell som personer att göra). Finns det inget annat sätt att sköta admininfo på? Ett tips kan ju vara att man inte hojtar här bara för att man betalat medlemsavgiften, gamla medlemmar alltså.
...annars så kan man ju enkelt ge f-n i och läsa denna tråd, eller hur
"Drömciklidtråden" fattar jag inte överhuvudtaget, det finns ju mail, SMS mm .....
...annars så kan man ju enkelt ge f-n i och läsa denna tråd, eller hur
"Drömciklidtråden" fattar jag inte överhuvudtaget, det finns ju mail, SMS mm .....
Det är verkligen inget stort problem för mig det här, men vi brukar väl både snacka smått som stort här? Visst kan jag låta bli att läsa tråden men dels har den en så pass öppen rubrik så jag blir hela tiden osäker på om det kan vara något som jag missar här, och dels så konkurrerar alla trådar med varandra. Trådar av karaktären admininfo, röstning e dyl uppdateras av naturliga skäl oftare än diskussionstrådar och tenderar därför även att tränga ut(från senaste inlägg) andra trådar effektivt.
Men men, ingen stor sak men kanske något att tänka på?
Det är verkligen inget stort problem för mig det här, men vi brukar väl både snacka smått som stort här? Visst kan jag låta bli att läsa tråden men dels har den en så pass öppen rubrik så jag blir hela tiden osäker på om det kan vara något som jag missar här, och dels så konkurrerar alla trådar med varandra. Trådar av karaktären admininfo, röstning e dyl uppdateras av naturliga skäl oftare än diskussionstrådar och tenderar därför även att tränga ut(från senaste inlägg) andra trådar effektivt.
Men men, ingen stor sak men kanske något att tänka på?
Håller självklart med dig!
Men erkänn, tråden blev LITE roligare/intressantare nu, eller hur?
Kalle-Maja: När Mats är tillbaka, så kan han fixa detta med mail direkt. I hans frånvaro så underlättar det för oss andra i styrelsen som delar på hans arbete.
Jag orkar inte/har inte tid att fundera ut nåt annat system just nu. Det är oerhört mycket mail som strömmar in med olika ärenden, där bla de som vill få sina Forumsrättigheter. Vi valde att kommunicera ut detta i denna tråd, så får de som är intresserade snabbast möjliga status.
Ja, ditt namn såg jag i går. Visste inte att du var på forumet dock. Ni måste skriva det i mailet, för jag får många mail från medlemmar som inte är på forumet.
Alltså Joakim:
Bra, men bara för det ska bli riktigt så heter jag Mikael Mattsson. []
Lite info till er (inte så många faktiskt) som väntar gamla/nya cb av diverse olika orsaker:
- Jag och min fru tog i förmiddags en tur till huvudstaden, träffade Lagret-christer som var vänlig nog att låsa upp ciklidbladslagret i Sumpan. Lastade i det vi kunde hitta i vår kombi. Just nu har vi tubbat våra barn att sortera tidningar i garaget mot betalning, med vi tar en belgisk öl för att skölja ned glasdammet... host!
Alltså, nästa vecka skickas de förhoppningsvis sista kompletterande utskicken. Med risk för att vissa gamla årgångar är helt slut. Har jag ork kvar, skall jag ögna i genom kontoutdragen för att eventuellt godkänna fler forumsdeltagare...
Alltså Joakim:
Jag har också undrat varför det inte står att jag är medlem när jag skriver på forumet, när jag registrerade mig för det nya forumet så fick jag skriva mitt medlemsnummer om jag inte minns fel. Men nu fick jag svaret. vänligen "lås upp" mig också användarnamn olaj, fullständigt namn Ola Johannesson
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Jag har också undrat varför det inte står att jag är medlem när jag skriver på forumet, när jag registrerade mig för det nya forumet så fick jag skriva mitt medlemsnummer om jag inte minns fel. Men nu fick jag svaret. vänligen "lås upp" mig också användarnamn olaj, fullständigt namn Ola Johannesson
Joakim:
Ola Johannesson e grön
Deelay: Ser fortfarande inte till din inbetalning?
Tänkte på en sak ang. fototävlingen på forumet som bara medlemmar kan vara med i.
Kanske inte rätt tråd att ta de i men ändå, (flytta om det är helt galet).
Jag skulle skicka in bidrag till fototävligen nu när man är medlem men det gick nog inte bra för jag kunde inte skriva mitt medlemsnummer.
Kan det vara så att det inte går när jag inte fått ett officiellt m.nr ?
Kommentar