Ursprungligen postat av Lars Andersson
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Måste man skriva här när man har betalat eller kan man betala medlemsavgiften utan att skriva här?
För det har jag gjört! [8]
En wisky till sen blir det sängen! []mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av WilhelmMåste man skriva här när man har betalat eller kan man betala medlemsavgiften utan att skriva här?
För det har jag gjört! [8]
En wisky till sen blir det sängen! []
Hursomhelst jag är väldigt nöjd med att jag hittat tillbaks till NCS 2005 och att det numera är en delvis webbaserad värld vi lever i. Informationsflödet är känns gott ibland.
/GKommentar
-
Ursprungligen postat av Lars AnderssonBetalade igår för 36:e året i rad. Hoppas att jag är kvalificerad för "veteranmedlemsskapet" nu. Betalade visst 10:-- för medlemskapet 1970. 25 ggr dyrare i år och bara 40% så många tidningar. Utvecklingen går framåt.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det var väl lika bra att kasta in pengarna på NCS under 2005 så man får ner förmögenhetsskatten till årsskiftet. När ni talar om rabatter så åkte jag från södra Sthlm till Bromma och det var en lång sträcka så visst fick jag rabatt på akvarielagret. Den där Christer borde syssla med blommor också för han har fina "rabatter".
God Fortsättning på det nya året. Det ska bli kul att ta en titt på utställningen i Götet, när jag ändå är där. Väl mött.
LasseLasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
för att fortsatt ha tillgång till medlemsfunktionerna måste man skicka ett mail till medlem@ciklid.se eller sköts det automatiskt?Mvh FredrikKommentar
-
Det gäller bara nya medlemmar.Kommentar
-
Joakim: Ännu en medlem som skall ha sina forumsbehörigheter:
- Johan Neidenmark, reggad som anvid "neiden"Anders LKommentar
-
-
Nu kan ni pusta ut, för nu har även jag betalat medlemsavgiften för 2006! =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
-
Jag vill oxå ha mina rättigheter...
Är det ngt nytt lösen eller nått för 2006...
mvh 1153Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Eventuellt årslösen kommer i samband med medlemskort. Dessa skickas ut när medlemsansvarige har kommit åter från sin Thailands-semester någon gång i början på februari.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar