If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dimper det ner några nya medlemskort inom snar framtid tro ?
Och så vill jag ha ett medlemsnr. att skriva in när jag ska skicka bilder till kommande fototävlingar så man kan vara med
Medlems nr kan endast Mats Åhrman dela ut, men han är borta hela januari.
Medlemskort görs om jag inte minns fel i ett massutskick.
Dimper det ner några nya medlemskort inom snar framtid tro ?
Och så vill jag ha ett medlemsnr. att skriva in när jag ska skicka bilder till kommande fototävlingar så man kan vara med
Ursprungligen postat av anli
Medlems nr kan endast Mats Åhrman dela ut, men han är borta hela januari.
Medlemskort görs om jag inte minns fel i ett massutskick.
Om du inte kan deltaga i tävlingen på grund av du ännu inte fått ditt medlemsnummer så kan du alltid maila in ett bidrag. Skicka på fototavling@ciklid.se
Eftersom vår medlemsansvarige Mats Åhrman är på semester så får väl jag hoppa in och starta denna tråd. Jag får era ansökningsmail vidarbefodrade till mig under januari, och kommer att bekräfta era inbetalningar (jag är ju kassör för tusan!) så att Joakim kan godkänna er för att få tillgång till medlemsfunktionerna på Ciklid.se
Detta gäller förstås bara er som inte redan har tillgång till medlemsfunktionerna!
Viktigt:
Det underlättar stort om ni anger vilket datum ni har betalt, då slipper jag bläddra igenom hela luntan med kontoutdrag varje gång.
Hej jag betalade idag den 25-01-06 och mitt namn är Torbjörn magnusson
Jag är ny medlem. Mvh torbjörn
Senast redigerad av lobbe; 25 January 2006, 11:10.
Kommentar