Ursprungligen postat av deelay
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
Anders L -
Anli
Jag fick tillbaka mailen jag skickade till trisse på hotmail... sedan skickade jag från den interna mailen, kom det fram?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayAnli
Jag fick tillbaka mailen jag skickade till trisse på hotmail... sedan skickade jag från den interna mailen, kom det fram?Anders LKommentar
-
-
jag SKÄMS...men jag har sökt dispans...i några veckor...*suck*!!!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Itsa har nu behörighetJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
-
vart fasen tog min vägen da =( tror banken har mellanlandat me mina någonstans.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayvart fasen tog min vägen da =( tror banken har mellanlandat me mina någonstans.Anders LKommentar
-
Bright blue har redan sedan tidigare behörigheter.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
min faktura har blivit borstädad (läs sambo). kan jag sätta in summa på pg o bara ange mitt medlemsnr?Kommentar
-
Det här är den tråkigaste tråden på forumet, tätt följd av "Drömciklider..."(detta har naturligtvis inget med Anli eller Kjell som personer att göra). Finns det inget annat sätt att sköta admininfo på? Ett tips kan ju vara att man inte hojtar här bara för att man betalat medlemsavgiften, gamla medlemmar alltså.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenmin faktura har blivit borstädad (läs sambo). kan jag sätta in summa på pg o bara ange mitt medlemsnr?
För nya medlemmar så gäller i princip samma sak, men med tillägget att vi behöver få in adress också, och att ni inte har ett medlemsnumemr att ange förståss.
Mer info på:http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=716Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
ny medlem här
Jag (mikael mattsson) är ny medlem och betalade 2006-01-09, enligt min internetbank. []Kommentar
Kommentar