If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
jag har till och med betalt familjemedlemskapet i Danska Diskusklubben för 2006 så man kan åka ner till Duisburg i höst med dessa ölglada grannar till rabatterade priser
Va? ska man meddela inbetalning? missat nåt ? i allafall så har jag naturligtvis betalat för en vecka sedan.
Mvh Jari
Nya medlemmar som inte har fått sitt medlemsskap registrerat på forumet kan meddela mig via mail (namn, signatur och datum för inbetlning) om de önskar få tillgång till tex möjligheten att posta bilder. Du har det redan, så maila inte!
Ingen mening att posta i tråden för det missar jag, utan maila som sagt!
Har betalat in för 2006 nu men skulle även vilja uppdatera mina uppgifter (har flyttat under året som gick så är felaktiga adress-uppgifter). Vem tar jag det med?
Maila gamla och nya adressuppgifter till medlem@ciklid.se så förs det in i medlemsregistret så for medlemsansvarig återkommer från semestern.
Det är ju extra viktigt att det sker så att det inte blir feladresseringar på utskick av Ciklidbladet, vilket innebär returer till NCS och avsaknade CB hos användare.
Kommentar