Betalat !!
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Jag har pyntat !!"Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet"Kommentar
-
Va? ska man meddela inbetalning? missat nåt ? i allafall så har jag naturligtvis betalat för en vecka sedan.
Mvh JariKommentar
-
Vad duktiga alla har blivit nu.....
jag har till och med betalt familjemedlemskapet i Danska Diskusklubben för 2006 så man kan åka ner till Duisburg i höst med dessa ölglada grannar till rabatterade priser// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av jarinenVa? ska man meddela inbetalning? missat nåt ? i allafall så har jag naturligtvis betalat för en vecka sedan.
Mvh Jari
Ingen mening att posta i tråden för det missar jag, utan maila som sagt!Anders LKommentar
-
Följande är godkända:
-Matti Lohela, signatur Maza maza
-Mathias Andersson, signatur MATHIASAnders LKommentar
-
De sista två kan jag inte hitta som registrerade i forumet med de signaturer/alias som anges.
PM:a mailadresser så jag kan dubbelchecka.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Har betalat in för 2006 nu men skulle även vilja uppdatera mina uppgifter (har flyttat under året som gick så är felaktiga adress-uppgifter). Vem tar jag det med?Mvh
Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
-
Maila gamla och nya adressuppgifter till medlem@ciklid.se så förs det in i medlemsregistret så for medlemsansvarig återkommer från semestern.
Det är ju extra viktigt att det sker så att det inte blir feladresseringar på utskick av Ciklidbladet, vilket innebär returer till NCS och avsaknade CB hos användare.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
-
Maza maza har nu behörighet
Nike69 har nu behörighet
-Mathias Andersson, signatur MATHIAS
Användarnamn MATHIAS går till en Mathias Hofmann vilket inte verkar korrekt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Halloj!
Betalade medlemmsavgiften för 2006 nu, premiär =) Hur lång tid tar det innan man kan posta bilder medmera?
Ps. använde inte deelay vid innbetalningen utan mitt riktiga namn Niclas Olausson.Kommentar
-
Så fort jag får bekräftelse från Anli på att inbetalning inkommit, så går det att fixa.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
Kommentar