Skulle inte CB2 och Medlemskort skickats för tre dagar sedan? Här har det inte dykt upp något iaf...
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
-
Det trodde jag också, saknar fortfarande medlemskortet. Skall man behöva hämta det?3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Till Joan F, bli inte arg nu. En kryssning till Helsingfors är väl inget fel. Ironi. Jag tycker synd om er som vill ha rabatt. mvh. JouniKommentar
-
Lösning?
Varför inte ha medlemskorten som en PDF att skicka till berörda medlemmar när saker och ting skiter sig som i det här fallet. Bara att skriva ut, ett par snabba klipp med saxen och saken är klar. Medlemsnumret ska ju ändå fyllas i av ansvarig på ett eller annat sätt oavsett om det skickas som PDF eller konkret som en papperslapp. Ett snabbt sätt att lösa saken.Kommentar
-
För dom som har tillgång till skrivare, ja. Men för oss som inte har en sådan funkar mindre bra för. Förövrigt skall det inte behövas då medlemskorten skall komma på posten ganska snart efter betalning.Kommentar
-
Hejsan !
Idag är jag glad . jag fick äntligen mitt medlemskort
nu väntar jag bara på ciklidbladet nr 2 .
Jag har läst klart 1 an å den var kanonbra nu vill ja ha mer!!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av nässlanHejsan !
Idag är jag glad . jag fick äntligen mitt medlemskort
nu väntar jag bara på ciklidbladet nr 2 .
Jag har läst klart 1 an å den var kanonbra nu vill ja ha mer!!!
Samma här!Kommentar
-
Ursprungligen postat av pannaTill Joan F, bli inte arg nu. En kryssning till Helsingfors är väl inget fel. Ironi. Jag tycker synd om er som vill ha rabatt. mvh. Jouni3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Fikk mitt medlemskort for nesten 14 dager siden nå, og var selvsagt fornøyd da
I dag fikk jeg et medlemskort til Så det er nok ikke helt system i sakene her
Har fått det jeg skal ha, to nr av CB og medlemskort, men de som syssler med dette har nok litt å ta tak i ser det ut til!530l tomt, men ikke lengeKommentar
-
Så ja nu fick man tydligen Medlemskort nr 2 idag
Mkt konstigt
Först inget sen 2
Man får tacka allra mjukast
Är det för att man ska hålla tyst nu då eller?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenSå ja nu fick man tydligen Medlemskort nr 2 idag
Mkt konstigt
Först inget sen 2
Man får tacka allra mjukast
Är det för att man ska hålla tyst nu då eller?
kolla ifall det gäller för nästa år osså.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Efter genomgång av NCS Forumsbehörigheter gentemot NCS Medlemsregister har ett antal användare förlorat sina behörigheter.
Om det skulle visa sig att detta är felaktigt ber jag er kontakta mig omgående så att jag kan korrigera eventuella felaktigheter mot medlemsregister
Följande användare berörs:
Anfall
Challe
Christer T
Fabbo
Fr BuBu
guineapig
H2O
Hasse_H
Helenai
ixxe
Lejonmarie
Mangan
matt.is
Muhni
Pettap
Steale
Sundelin
UffemanJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Jag är får fortfarande mina ciklidblad i fel namn....... fast jag skrivit om detta. Min mor har betalat åt mig som julklapp, och hon får ciklidblad och medlemskort.Kommentar
Kommentar