If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Så det tog bara 3.5 månader men nu har jag fått mitt kort äntligen
Sedär - det kom ju tillslut, och inte sjutton skulle din handlare nekat dig rabatten (för jag antar att du även där talat om hur dåligt allt är med NCS [IRONI]), för jag antar att du är en stamkund där du brukar handla!
Skönt att det löste sig Mr!
DD
Ps...läs citatet nedan...
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Nä är inte stammis i ngn av dom butikerna
Föder själv upp o importerar lite med en butik
Jag behöver det i dk o ska åka dit snart
Missade det på förra resan
Deelay, Johnny 1 och Stefan Larsson, ni har skrivit flera inlägg i den här tråden, har försökt läsa dem och finna ut vad ni saknar, medlemkortet, CBl nr 1 och/eller CBl nr 2, så att vi skall kunna skicka det, men jag har inte lyckats.
Så var snälla och meddela, antingen här, eller genom att maila mig på mikael.westerlund@ciklid.se vad ni saknar så skall vi försöka leverera det.
Jag saknar ingenting alls, när jag betalade tidigare i år så funka det hur bra som helst, allt kom någon vecka senare men tack för att du fråga =)
Fick idag hem CB nr 1, nr 2 och medlemskort saknas fortfarande. =/
Det var kvickt må jag säga ! Då jag (bor i Uppsala och råkade ha en bunt CB1 i garaget) postade de CB1 som saknades i går em! Dessa lyckliga kan få njuta av min tjusiga handstil på kuverten
CB2 samt medlemskorten postas från Stockholm, troligen under eftermiddagen.
Det var kvickt må jag säga ! Då jag (bor i Uppsala och råkade ha en bunt CB1 i garaget) postade de CB1 som saknades i går em! Dessa lyckliga kan få njuta av min tjusiga handstil på kuverten
CB2 samt medlemskorten postas från Stockholm, troligen under eftermiddagen.
Ja det va kvickt må jag säga, bra jobbat av posten faktiskt.. Handstil? Menar du kråkfötterna nån klottrat på kuvertet?
Så illa va det ju inte, du skulle se min grannes handstil, han kan inte alltid tyda den själv, DÅ är det illa
Skönt att höra att resten är på gång också, ser jag fram emot.
Fick CB 1, men inte nr2? Varför inte skicka bägge samtidigt?
Jo jag (kassören) hjälpte medlemsansvarig då han hade slut på sitt lager av CB1 (Det finns förstås fler i NCS huvudlager). Själv råkade jag ha en bunt i garaget sen i vintras.
Kan även nämna att Mats ämnade posta resterande CB2 + medlemskorten efter arbetets slut i dag.
Så till helgen bör alla eftersläpande fått sitt.
Edit: De som ej betalt innan CB 2 publicering får förstås vänta med CB 1 och 2 till ordinarie utskick av CB 3 efter sommaren.
Kommentar