If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ja har läst de där några gånger redan innan du gav mig länken första gången men verkar ju som att de är många som har fått vänta väldigt länge... så tänkte att man kanske får ta dom där tiderna med en nypa salt...
ja har läst de där några gånger redan innan du gav mig länken första gången men verkar ju som att de är många som har fått vänta väldigt länge... så tänkte att man kanske får ta dom där tiderna med en nypa salt...
Din fråga var hur lång tid det ska ta normalt, och då stämmer det som står där.
Kan ngn säga mig hur många ggr man ska maila?
Har ännu efter ca 3 maila o 3 månader inte fått ngt svar o inget kort!!!!
Nä, tyvärr. Det har ju visat sig förr, att när vi trott att det var fixat, så var det ändå inte det. Så man lär sig att inte gå och lova....
Men, vi kan göra det på ett annat sätt. Du skriver ovan, att du inte fått kortet, så nu för jag in Dig på listan över dem som vi skall posta kortet till (Du behöver inte maila mig, alltså). Jag antar att vi hittar Din adress i medlemsregistret och jag antar vidare, att Du inte har flyttat.
Avsikten är, att Ditt kort postas nästa vecka.
Senast redigerad av Mikael W; 22 July 2006, 20:24.
Deelay, Johnny 1 och Stefan Larsson, ni har skrivit flera inlägg i den här tråden, har försökt läsa dem och finna ut vad ni saknar, medlemkortet, CBl nr 1 och/eller CBl nr 2, så att vi skall kunna skicka det, men jag har inte lyckats.
Så var snälla och meddela, antingen här, eller genom att maila mig på mikael.westerlund@ciklid.se vad ni saknar så skall vi försöka leverera det.
Jag saknar inget utan har endast agerat i tråden då jag tyckt det varit svagt av föreningen att inte ta tag i det inom rimlig tid samt att inte meddela vederbörande hur det ligger till trots att de sänt mail ett antal gånger. Jag har även erbjudit mig att hjälpa föreningen om behov funnits för att avlasta, men det har jag inte fått respons på.
Jag saknar inget utan har endast agerat i tråden då jag tyckt det varit svagt av föreningen att inte ta tag i det inom rimlig tid samt att inte meddela vederbörande hur det ligger till trots att de sänt mail ett antal gånger. Jag har även erbjudit mig att hjälpa föreningen om behov funnits för att avlasta, men det har jag inte fått respons på.
Hej Stefan
Tack för Ditt svar, bra att Du inte saknar några grejer. Och tack för Ditt erbjudande att hjälpa till. För det nu aktuella problemet har vi redan en plan för hur vi tror att vi skall kunna lösa det nästa vecka, men vi noterar Dig för eventuella kommande behov.
Oki då förväntar jag mig att jag har kortet senast på onsdag
Helt otroligt om det funkar denna gången
Ni har utlovat 3 ggr att det ska vara skickat
Men men den som lever får se
Kommentar