Medlemmar 2006

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MalawiMannen
    Användare
    • March 2005
    • 207

Jasså det tror du
    Jag väntar oxå
    Snart dax för nästa resa o även den lär väl bli utan kort fast man skrivit o sagt att man ska åka
    Får se hur det blir denna gång
    Men mitt hopp är ute
    Jag betalade för 3 månader sen
    www.very-important.se
    Aquarizt Zentrum

Nu ombyggd o fin
    Kika in vet jag

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Jag är förvånad över hanteringen. Det finns inte ett oövervinnerligt antal personer som annonserat sin brist på medlemskort eller medlemstidningen Ciklidbladet här på forumet. Varför har inte dessa personer prioriterats när de tydligt annonserat att de inte fått något eller inte ens fått något besked?

Jag tycker det är beklämmande att ingen av dom heller tycks ha fått ett personligt mail från ansvariga...

Jag är mycket förstående för missnöjet från medlemmar som inte fått något från NCS på flera månader trots betalning och inte heller fått höra ett skvatt trots skickade mail med direkta frågor.

Kommentar

• deelay
        Användare
        • September 2002
        • 5394

Tydligen så har den som är ansvarig för den biten bättre saker för sig... kanske dags att avsäga sig det ansvaret om man inte orkar sköta det, så slipper resten av styrelsen bli lidande.
        http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• MalawiMannen
          Användare
          • March 2005
          • 207

Det var ett mkt bra förslag deelay
          www.very-important.se
          Aquarizt Zentrum

Nu ombyggd o fin
          Kika in vet jag

Kommentar

• Mikael W
            NCS Medlem

• August 2002
            • 8621

Hej

Fram till idag har jag inte fått ett enda mail om saknade utskick, så jag kan väl dra den slutsatsen, att den absoluta merparten av problemet har blivit löst.

Med anledning av inläggen denna vecka i den här tråden upprepar jag för säkerhets skull det jag skrev senast, dvs:
            För att vi skall vara säkra på att alla har fått det de saknat ber jag dem som ännu saknar medlemskort och/eller något nummer av Ciklidbladet maila mig idag (fredag 21.7.2006) på mikael.westerlund@ciklid.se och meddela vad som saknas, samt namn och aktuell postadress (detta för att vi skall få med eventuella missade flyttningar också).

Obs: Rätt postadress är en central uppgift, om vi postar till fel adress blir problemet ju inte löst.

De som mailar mig idag kommer att åtgärdas inom en vecka.

Självfallet kommer styrelsen att ta till sig kritiken över att medlemmarna inte har fått personliga svar på sina frågor. Så får det naturligtvis inte vara, utan vi kommer att ta i detta.

Styrelsens medlemsansvarige Mats Åhrman har meddelat, att han pga den stora arbetsbörda och tidsåtgång startandet av ett eget företag medfört för honom, kommer att avgå som medlemsansvarig.
            mvh
            Mikael W
            (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• PR
              Användare
              • November 2003
              • 27

har mailat dig nu mikael,fast det känns lite överflödigt..hur många gånger ska jag behöva förklara att jag ej fått tidning,medlemskort.och att jag inte blivit registrerad som medlem syns väl klart och tydligt? får hoppas på svar och åtgärd en sista gång!
              pr

Kommentar

• Joakim Draktoft
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 7334

Ursprungligen postat av PR
                har mailat dig nu mikael,fast det känns lite överflödigt..hur många gånger ska jag behöva förklara att jag ej fått tidning,medlemskort.och att jag inte blivit registrerad som medlem syns väl klart och tydligt? får hoppas på svar och åtgärd en sista gång!
                Om du i din profil anger ditt namn så skall jag leta rätt på dig i medlemslistan och se till att du får de medlemsbehörigheter i forumet som du skall ha. Som tidigare meddelat i denna tråd är det ju inget man får med automatik, utan en ansök skall göras, där verifiering sker mot medlemsregister.

Som det är nu så kan jag endast se dig med en mailadress, och har därför svårt att hitta dig i medlemsregister (en av nackdeleran med att inte ange namn i kompletternade fält).

Fixa det, så fixar jag rättigheterna. Medlemskort och tidningar kommer från andra i styrelsen.
                Joakim Draktoft
                f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Johan F
                  Användare
                  • March 2006
                  • 2439

Ursprungligen postat av Mikael W
                  Hej

Fram till idag har jag inte fått ett enda mail om saknade utskick, så jag kan väl dra den slutsatsen, att den absoluta merparten av problemet har blivit löst.
                  Jag tolkade det som om vi skulle vänta till på fredag, innan vi hörde av oss. Jag har mejlat er om att jag även saknar medlemskort.
                  3000 liter med Tropheus
                  http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
                  Tropheus sp. black Ikola
                  Tropheus sp. black Caramba
                  Tropheus red bishop Caramba
                  Tropheus Moorii Kambwimba
                  Tropheus Moorii Kapampa
                  Tropheus Duboisi Maswa

Kommentar

• Jakobe
                    Användare
                    • May 2006
                    • 26

Hej

Dette passer ikke!!! D.13/7 mailede vi sammen ang. dette, så at du ikke har fået nogen mail passer ikke!!
                    Mvh

Jakob
                    Dansken i Falkenberg

Kommentar

• Mikael W
                      NCS Medlem

• August 2002
                      • 8621

Hej

Johan har rätt. För att detta skall vara meningsfullt skulle ni självfallet vänta tills idag. Sorry.

Också Jakob har rätt, han mailade mig 13.7. och jag besvarade hans mail då. Eftersom jag redan hade besvarat hans mail beaktade jag inte det i mitt inlägg ovan. (Hoppas mitt svar 13.7. klargjorde situationen för Dig Jakob.)
                      mvh
                      Mikael W
                      (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• Jakobe
                        Användare
                        • May 2006
                        • 26

Hej

(Hoppas mitt svar 13.7. klargjorde situationen för Dig Jakob.)
                        Jag är nöjd
                        Mvh

Jakob
                        Dansken i Falkenberg

Kommentar

• Johnny_1
                          Användare
                          • October 2003
                          • 313

Mikael skrev>>>>"Styrelsens medlemsansvarige Mats Åhrman har meddelat, att han pga den stora arbetsbörda och tidsåtgång startandet av ett eget företag medfört för honom, kommer att avgå som medlemsansvarig.[/QUOTE]

Okey...här finns troligen orsaken till delar av bekymern, får önska Mats lycka till med sitt företag.
                          www.malmoakvarieforening.se

Kommentar

• MalawiMannen
                            Användare
                            • March 2005
                            • 207

Kan ngn säga mig hur många ggr man ska maila?
                            Har ännu efter ca 3 maila o 3 månader inte fått ngt svar o inget kort!!!!
                            www.very-important.se
                            Aquarizt Zentrum

Nu ombyggd o fin
                            Kika in vet jag

Kommentar

• Danne_K
                              Användare
                              • February 2006
                              • 777

hur länge brukar de ta innan ni får in betalning osv normalt? (skickade in i mån morgon så är lite nyfiken hur länge de tar normalt innan får tidningar kort osv)

Kommentar

• Micke
                                Användare
                                • April 2002
                                • 9579

Ursprungligen postat av Danne_K
                                (skickade in i mån morgon så är lite nyfiken hur länge de tar normalt innan får tidningar kort osv)
                                Svaren på detta hittar du här: http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=716
                                Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                                Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

Arbetssätt...