If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Varför får inte jag Ciklidbladet........???????? [] [] []
Jag har inte heller fått Ciklidbladet eller medlemskort [] (kommer det kanske ihop med CIklidbladet 2?)
Man är ju som ett stort barn här som inte fått julklappen på Julafton
Huvudsaken är att ni kontaktar medlem@ciklid.se om ni inte har fått tidning eller medlemskort.
Mats bevakar den mailen, sammanställer/undersöker ärendena, och gör kompletterande utskick eftersom.
Hej Jag har äntligen blivet registrerad som medlem nu men jag förstår inte hur man loggar in på medlems sidan.... det funkar inte med samma inloggningsnamn o lösen som jag har på forumet.. []
Har betalat in pengar och vart inne och ordant med det där man ska fylla i under användaruppgifter om att få tillgång till medlemsgrejorna men det händer inget. lite segt tycker jag. var iaf 2 veckor sedan jag ordnade med detta, betalade för 1 månad sen ungefär. sen har jag förstått det som att man ska kunna logga in med samma anv och lösen överallt som man har på forumet eller?
Angående åtkomst för att skicka in bilder och rösta i fototävlingen så finns det ett litet tekniskt problem som kvarstår att lösa.
Verifieringen vid inloggning är nämligen satt mot den gamla forumsdatabasen. Detta är på väg att göras om, men är inte klart ännu.
Det finns ett sätt att lösa det hela temporärt:
Skicka PM/mail till mig med önskat login och lösen, så lägger jag upp ett temporärt konto i gamla forumsdatabasen.
Inom kort, början av/mitten av april, skall detta vara löst och problemet ur världen.
Kanske e lite sent ute men visste inte att ja skulle aktivera mig här oxå..tänkte lägga in en bild i tävlingen men kommer liksom inte åt funktionerna..har fått höra att ja ska aktivera här då..
så..Mitt medlems namn e: Thomas_alden
medlemsnr: 1702
Betalade in mitt nån gång i januari(kommer inte riktigt ihåg)
Huvudsaken är att ni kontaktar medlem@ciklid.se om ni inte har fått tidning eller medlemskort.
Mats bevakar den mailen, sammanställer/undersöker ärendena, och gör kompletterande utskick eftersom.
Har inte hört något om mitt medlemskap? Betalade medlemsavgiften den 3 april.
Har mejlat två gånger till medlem@ciklid.se, men inte hört något från er?
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Kommentar