Ursprungligen postat av Stefan Larsson
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
Anders L -
Tommy Johansson "Vingåker" har nu medlemsbehörigheterJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Efter kontroll mot medlemsregister så har nu Johan Watz, "Johan W" medlemsbehörigheterJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Jag måste få säga att det är respektingivande att ha medlemnummret 1300.. det måste vara det högsta vi har eller?Mvh
RobinKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinJag måste få säga att det är respektingivande att ha medlemnummret 1300.. det måste vara det högsta vi har eller?
Tack för aktiveringen, Joakim!
Ska bli kul att terrorisera forumet med mina sunkiga digitalbilder med fokus på framrutan istället för fisken.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johan WDe gav de jämnaste medlemsnumrena till de viktigaste medlemmarna ;-)
Tack för aktiveringen, Joakim!
Ska bli kul att terrorisera forumet med mina sunkiga digitalbilder med fokus på framrutan istället för fisken.||||Kommentar
-
Tänkte bara på en liten sak.
jag betalade in för att gå med i klubben för knappt en vecka sedan men borde man inte få
ett litet mejl eller liknande som kvitto på att man betalat in ?
jag vet att det står att det tar ca 3 veckor innan man får medlems kort men jag har ju ingen
aning om föreningen fått några pengar av mig.
mvh.
Simon Arvestrand
betalade in den 2/2-06
Ursprungligen postat av anliEftersom vår medlemsansvarige Mats Åhrman är på semester så får väl jag hoppa in och starta denna tråd. Jag får era ansökningsmail vidarbefodrade till mig under januari, och kommer att bekräfta era inbetalningar (jag är ju kassör för tusan!) så att Joakim kan godkänna er för att få tillgång till medlemsfunktionerna på Ciklid.se
Detta gäller förstås bara er som inte redan har tillgång till medlemsfunktionerna!
Viktigt:
Det underlättar stort om ni anger vilket datum ni har betalt, då slipper jag bläddra igenom hela luntan med kontoutdrag varje gång.-= 720 liter Malawi 350 liter Sydamerika=-
-= Acei ,Estherae, Trewavasae, Auratus VF =-
akvariet.forum24.seKommentar
-
-
Ursprungligen postat av malawisimonTänkte bara på en liten sak.
jag betalade in för att gå med i klubben för knappt en vecka sedan men borde man inte få
ett litet mejl eller liknande som kvitto på att man betalat in ?
jag vet att det står att det tar ca 3 veckor innan man får medlems kort men jag har ju ingen
aning om föreningen fått några pengar av mig.
mvh.
Simon Arvestrand
betalade in den 2/2-06
Vi har inte riktigt dom resurserna tyvärr, men försöker svara på frågor via telefon och epost.
I ditt fall eftersom du nämner datum och namn ordentligt, så kan jag söka bland postgirotalongerna och voilá där ser jag ditt namn.
Men efter denna inbetalningstopp (medlemsansvarig Mats är i dagarna klar med att knappa in i databasen), så blir det naturligtvis lättare för Mats att följa upp förfrågningar angående betalningar och dyligt.
JOAKIM:
-Simon Arvestrand "malawisimon" kan få sina medlemsbefogenheter!Anders LKommentar
-
Ursprungligen postat av johnny 99Erik Otto nr 1410 betalade in för ca två veckor sedan, kommer inte ihåg dag exaktAnders LKommentar
-
Kommentar
-
hej!
heter christoffer lundholm..."har snackats" om mig tidigare men jag fattar inte vad som menas med befogenheter. och när syns det att jag har betalat för att vara medlem???
ursäkta min tröghet [:-S] [] [] mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
Kommentar