Ursprungligen postat av Muhni
Medlemmar 2006
Kollaps
X
-
Anders L -
Jag har också betalat Anders, över en vecka sedan.
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidJag har också betalat Anders, över en vecka sedan.MvhKommentar
-
-
hej! jag har för drygt en vecka sen betalat men jag vet ite när jag får mitt medlemskort osv, ja, jag är inte så haj på det så beskriv gärna hur jag gör och när det såsmåningom syns att jag är medlem mm...
mch christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av choffehej! jag har för drygt en vecka sen betalat men jag vet ite när jag får mitt medlemskort osv, ja, jag är inte så haj på det så beskriv gärna hur jag gör och när det såsmåningom syns att jag är medlem mm...
mch christoffer
Så Joakim:
- Christoffer Lundblad "choffe" är ok.Anders LKommentar
-
-
Ursprungligen postat av anliOm du är Christoffer Lundblad (du har inte mailat liksom) så hittar jag dig tillslut..
Så Joakim:
- Christoffer Lundblad "choffe" är ok.
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
jag betalade min medlemsavgift idag bättre sent än aldrigVarning discus är starkt beroendeframkallande!!!!! Socialstyrelsen.
375 med discus
400 med scalarer
540 med discus
80 liters med ancistrus ;-)Kommentar
-
- Per Morelius "Sullgucku" har nu behörigheter
Ursprungligen postat av AnliÄnnu en hittad i mailskörden:
- Rasmus Nilsson "Muhni"
Ursprungligen postat av AnliOm du är Christoffer Lundblad (du har inte mailat liksom) så hittar jag dig tillslut..
Så Joakim:
- Christoffer Lundblad "choffe" är ok.
Ursprungligen postat av choffejag fattar inte vad du menar. heter föresten christoffer lundHolm
Ursprungligen postat av AnliRonny Hansson är klar.
användarid: Golden
Verifiera denna användare på nytt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftAnvändarid "Muhni" anges som en Håkan Nilsson i Umeå, så där får du verifiera på nytt.
Håk
RASMUS: vilket användarnamn har du?
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftAnvändare Golden tillhör en Johan Ahlberg enligt registrerad mailadress.
Verifiera denna användare på nytt.
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftUrsprungligen postat av choffe
jag fattar inte vad du menar. heter föresten christoffer lundHolmSenast redigerad av anli; 05 February 2006, 09:29.Anders LKommentar
-
-
Håkan Nillson "Muhni" har nu behörigheter
Christoffer LundHolm "choffe" har nu behörigheter
Jonas Gunnarsson "Jonas.G" har nu behörigheterJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Stämmer parametern på framsidan att NCS nu har 1208 betalande medlemmar? I sådana fall så är det ju en riktigt bra siffra såhär tidigt på året...eller?Kommentar
Kommentar