If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
För att jag har lågt i tak och fick egentligen bara plats med två kar på 45 cm på höjden för att få tillräckligt med arbetsutrymme. Eftersom inte Woodrock går att kapa ner för mycket på höjden, om filterfunktionen på baksidan ska fungera, valde jag att beställa ett kar på 47cm.
ok, var bara nyfiken. Intressant mått! Hade tänkt beställa samma mått som dig, fast lite högre 50-55 högt. Vad tycker du om måtten för övrigt. Om du jämför med 375 karen.
Jag gillar djupa kar och 60 cm känns betydligt bättre än 50 cm. Om du ska ha ett kar som är 55 cm högt kan du kanske gå upp till 60 cm som är standardmått istället?
var de bökiga att sätta? i, hört att man får klippa klistra för att de ska passa helt hundra.
Nej jag tyckte att Woodrock var lättare att montera än en vanlig bakgrund. Började med sidomudulerna ( se inlägg #118 ) en kväll och tog de tre modulerna i mitten dagen efter. Hela bakgrunder limmar jag på plats i karet, på Woodrockmodulerna satte jag på en silikonsträng innan jag tryckte dem på plats. Väldigt smidigt faktiskt, och så är dom ganska flexibla och kan justeras några centimeter i sidled.
Kommentar